|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Aaaah, Ultima.....toe nou..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
"En Dynamo duurt nu 3 dagen ipv 1," zei de gek die zelf niet gaat. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Ik vind dat zwijgen gelijk was aan toestemmen, lieve Ultima. |
|
Beste Ultima, jij verlaat vanavond 013 niet voordat je hebt toegezegd een kaartje voor Dynamo te kopen. Als je dat ondertussen al gedaan hebt, mag jue dit tekstje negeren. |
|
Anders zullen Amy en ik jou wreed straffen I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Kieteldood? |
|
Een kieteldood is nog mild |
|
quote: Ik heb ultima nog levend gesproken gisteren.. kan ik hieruit opmaken dat hij heeft ingestemd? |
|
Snik ik moet mee En dat vindt ik me een partijtje vervelend zeg... Gna gna.... zal eens kijken of er nog kaartjes te krijgen zijn voor dynamo ... kan geloof ik door de overweldigende belangstelling nog wellis in de categorie "beschermde kaartsoorten" vallen.. Let him who has understanding reckon the number of the beast, for it is a human number, its number is six hundred and sixty-six [Rev 13:18] |
|
I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Suus, wat heb je met hem uitgehaald? Toen ik vrijdag wegging was hij nog niet bepaald overtuigd van de onimsbaarheid van een Dynamo-kaartje. |
|
Hehe, ultima hoopt natuurlijk nu dat de kaarten al zijn uitverkocht en heel zielig kan zeggen dat ie niet mee kan he? |
|
Ik heb daar zo mijn geheime methodes voor...leg ik je onder vier ogen nog wel eens uit, het is natuurlijk niet de bedoeling dat zomaar iedereen alles kan doen met Ultima I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Snap ik, maar ik mag het toch wel weten? |
|
Tuurlijk, vertel ik je nog wel! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Vraag me af of Ultima al een poging gewaagd heeft om een kaartje te kopen |
|
quote:Hij heeft nu eindelijk een kaartje gekocht |
|
Lang leve Ultima! |
|
quote:Ja.....nu ben ik blij (ja Ultima, ik weet dat als je mijn woorden van zaterdag per se verkeerd wilt interpreteren je het tegendeel kunt denken) iemand om de fakkels aan te steken! en uitermate interessant gezelschap natuurlijk I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Laatste nieuws: *MKZ heeft deze campagne helaas gestopt.* "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
En dat terwijl hij net eindelijk een kaartje heeft gekocht |
|
Hoewel ik gek ben op ironie vind ik dit wel erg lullig. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Het is ook gewoon erg lullig! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |