|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: stadjes zijn kut |
|
De aanvang is trouwens 20:00 ipv 20:30 zoals eerder vermeld. |
|
het kan vriezen en het kan dooien maar ik heb het liefst DOOIE FRIEZEN!!!!! het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: stoer kerel... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Kom ook effe om de hoek kijken.De kleine effe mee,onder het mom van alweer een stukje opvoeding na dynamo Hoop ik jullie lelijke koppen eens van naderbij te bekijken..... spelfout weggehaald... |
|
Salacious Gods speelt niet. Striem'n op de pokkel 1227 |
|
Zet er dan ook even bij hoe en wat roel, dit lijkt zo debiel. Drummer heeft blessure opgelopen dus, ik hoop de vervanger morgen al bekend te maken. |
|
De drummer van Salacious Gods heeft een blessure aan zijn achillespees en kan dus niet trommelen. Striem'n op de pokkel 1227 |
|
Als je echt true bent moet je gewoon doorbeuken met die poot. Emiel, wat was ook alweer die smehrkant? |
|
beetje jammer van sal. gods. nu maar hopen op een goede (BM) vervanger Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Een vervanger voor Salacious Gods is gevonden. Infernal Legion uit België zal nu op het podium komen rossen. |
|
ah ja! ben benieuwd! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |