![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: stadjes zijn kut ![]() |
|
De aanvang is trouwens 20:00 ipv 20:30 zoals eerder vermeld. ![]() |
|
het kan vriezen en het kan dooien maar ik heb het liefst DOOIE FRIEZEN!!!!! het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! ![]() |
|
quote: stoer kerel... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Kom ook effe om de hoek kijken.De kleine effe mee,onder het mom van alweer een stukje opvoeding na dynamo ![]() Hoop ik jullie lelijke koppen eens van naderbij te bekijken..... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Salacious Gods speelt niet. Striem'n op de pokkel 1227 ![]() |
|
Zet er dan ook even bij hoe en wat roel, dit lijkt zo debiel. Drummer heeft blessure opgelopen dus, ik hoop de vervanger morgen al bekend te maken. ![]() |
|
De drummer van Salacious Gods heeft een blessure aan zijn achillespees en kan dus niet trommelen. Striem'n op de pokkel 1227 ![]() |
|
Als je echt true bent moet je gewoon doorbeuken met die poot. Emiel, wat was ook alweer die smehrkant? ![]() |
|
beetje jammer van sal. gods. nu maar hopen op een goede (BM) vervanger Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Een vervanger voor Salacious Gods is gevonden. Infernal Legion uit België zal nu op het podium komen rossen. ![]() |
|
ah ja! ben benieuwd! ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |