|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Klinkt wel aardig ja. |
|
Nieuwe NIBDEM gaat bruuuut heerschen! Shining liefhebbers opgelet! a 'must-have' |
|
nope gaat ook gewoon door. Heb geduld en gij zult beloond worden met een geweldig hoorspel! |
|
Goeie berichten |
|
klopt! Eerlijk waar het nieuwe spul is geweldig! Heerlijke depressive bm! |
|
quote: De eerste cdr heb ik bij dat Finse label besteld samen met wat meer fijn BM geweld. Ben benieuwd en wacht met kloppend hart op het pakketje. |
|
tis erg anders dan de demo... VEEL BETER! |
|
quote: mp3-tje ergens? |
|
nieuwe website online; http://www.nibdem.cjb.net met een mp3tje van een nieuw nummer, welke samen met een Nortt cover op 7" uitgebracht zal worden; hier de mp3 van Glemt (de Nortt cover) http://home.planet.nl/~mook0013/Glemtfinalversionmp3.mp3 in de planning staat nu: 7" 7" Split met Marblebog Mini of split cd (via eerie art records) Album (via eerie art records) |
|
Damn, dat gaat goed kerel. Trouwens, Marblebog is erg gaaf dus die split gaat zeker heersen! Ik ga zo even die mp3 luisteren. |
|
dit is echt goede muziek te noemen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
told ya |
|
Haha, jij bent wel een slijmbal eerste klas he |
|
lol. Ik ben al zeer lange tijd fan van Nibdem. Ik heb ook het logo gemaakt dus voor mij is het ook een beetje belangrijk dat alles goed aanslaat. |
|
quote: Ah ok dan begrijp ik het, hehe. Ik heb ook even je site gecheckt, je creaties zien er netjes uit! |
|
quote: goed bezig jongen! |
|
Moet helaas zeggen dat het nieuwe logo niet geheel bij de muziek past. Lijkt teveel op andere logoos Wel weer een gaaf nummer trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-05-2005 21:35] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik vind het logo er JUIST bij passen. Maar ach het gaat immers om de muziek. |
|
Hmm, een logo moet imo de muziek en ideologie (als die er al is ) van de band uitstralen. Dus om nou te zeggen 'het gaat om de muziek' vind ik een beetje makkelijk. Bij dit logo is het duidelijk een kwestie van smaak [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 17-05-2005 21:40] |
|
De muziek is in ieder geval zeker goed, heb al wat mp3's gehoord van Geert en het komende werk klinkt veelbelovend Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mee eens. |
|
het komende werk gaat gewoon alles eruit heerschen!!! hahaha... |
|
over ongeveer 2 maanden zal regimental records een nibdem 7" uitbrengen Op de 7" komen 2 nummers, 'Forgotten Silence' en 'Glemt (Nortt Cover)'. samples: Forgotten Silence Glemt (Nortt Cover) |
|
Leuk hoesje, een dezelfde achtergrond staat ook op mijn Agatus shirt |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |