![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Klinkt wel aardig ja. |
|||||||||
|
Nieuwe NIBDEM gaat bruuuut heerschen! Shining liefhebbers opgelet! a 'must-have' |
|||||||||
|
nope gaat ook gewoon door. Heb geduld en gij zult beloond worden met een geweldig hoorspel! |
|||||||||
|
Goeie berichten |
|||||||||
|
klopt! Eerlijk waar het nieuwe spul is geweldig! Heerlijke depressive bm! |
|||||||||
|
quote: De eerste cdr heb ik bij dat Finse label besteld samen met wat meer fijn BM geweld. Ben benieuwd en wacht met kloppend hart op het pakketje. |
|||||||||
|
tis erg anders dan de demo... VEEL BETER! |
|||||||||
|
quote: mp3-tje ergens? |
|||||||||
|
nieuwe website online; http://www.nibdem.cjb.net met een mp3tje van een nieuw nummer, welke samen met een Nortt cover op 7" uitgebracht zal worden; hier de mp3 van Glemt (de Nortt cover) http://home.planet.nl/~mook0013/Glemtfinalversionmp3.mp3 in de planning staat nu: 7" 7" Split met Marblebog Mini of split cd (via eerie art records) Album (via eerie art records) |
|||||||||
|
Damn, dat gaat goed kerel. Trouwens, Marblebog is erg gaaf dus die split gaat zeker heersen! Ik ga zo even die mp3 luisteren. |
|||||||||
|
dit is echt goede muziek te noemen |
|||||||||
|
told ya |
|||||||||
|
Haha, jij bent wel een slijmbal eerste klas he |
|||||||||
|
lol. Ik ben al zeer lange tijd fan van Nibdem. Ik heb ook het logo gemaakt dus voor mij is het ook een beetje belangrijk dat alles goed aanslaat. |
|||||||||
|
quote: Ah ok dan begrijp ik het, hehe. Ik heb ook even je site gecheckt, je creaties zien er netjes uit! |
|||||||||
|
quote: goed bezig jongen! |
|||||||||
|
Moet helaas zeggen dat het nieuwe logo niet geheel bij de muziek past. Lijkt teveel op andere logoos Wel weer een gaaf nummer trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-05-2005 21:35] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|||||||||
|
ik vind het logo er JUIST bij passen. Maar ach het gaat immers om de muziek. |
|||||||||
|
Hmm, een logo moet imo de muziek en ideologie (als die er al is Dus om nou te zeggen 'het gaat om de muziek' vind ik een beetje makkelijk. Bij dit logo is het duidelijk een kwestie van smaak [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 17-05-2005 21:40] |
|||||||||
|
De muziek is in ieder geval zeker goed, heb al wat mp3's gehoord van Geert en het komende werk klinkt veelbelovend Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|||||||||
|
Mee eens. |
|||||||||
|
het komende werk gaat gewoon alles eruit heerschen!!! hahaha... |
|||||||||
|
over ongeveer 2 maanden zal regimental records een nibdem 7" uitbrengen Op de 7" komen 2 nummers, 'Forgotten Silence' en 'Glemt (Nortt Cover)'. samples: Forgotten Silence Glemt (Nortt Cover) |
|||||||||
|
Leuk hoesje, een dezelfde achtergrond staat ook op mijn Agatus shirt |
|||||||||
| Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
| Index / Heavy Metal |