|
Auteur: |
|
|
Hebben ze nog leuke cdtjes bij de metalmania store want ik ben er nog nooit geweest...? |
|
http://www.metalmaniastore.nl/nl/index.html gaaf usericon trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 19-04-2004 17:00] Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
bedankt |
|
Gewoon d'r heen gaan, toen ik d'r was viel het in elk geval zeker niet tegen. Daar kun je je wel een uurtje vermaken. |
|
Ach, je moet er geen cd's verwachten voor een 'vriendelijk prijsje'. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
M.a.w de reguliere prijzen? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
16/17 euro, kan ik me herinneren. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ben er paar keer geweest in mijn Twente-tijd .. leuke zaak, maar kan niet op tegen menig mailorder |
|
Heumn.... begin nu te twijfelen of het de tijd (lees brandstofverbruik) waard is. Bedankt allen "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Beetje afhankelijk van wat je zoekt .. als ik me goed kan herinneren zijn ze wat betreft heavy enzo wel goed uitgerust .. maar ja .. prijzen zijn nog altijd hoger dan bij een mailorder ... |
Index / Muziek algemeen |