|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Anthrax maar eens kijken of ik dan kan They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Morbid Angel en Anthrax..geweldig! Morbid Angel is stukken beter in kleine zalen dan in de 013 bijvoorbeeld. Do androids dream of electric sheep? |
|
Monster Magnet is altijd wel ok om heen te gaan maar volgens mij zie ik die wel op Waldrock....... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: en anthrax en morbid angel zie je ook misschien op graspop en dan? geen reden om niet te gaan Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: idd mee eens Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
ah, metal in de tivoli, fijne zaal! Oud Vuil. |
|
Not impressed. De bands die een beetje de moeite waard zijn komen ook op Graspop. Op Chimera na. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Morbid Angel ga ik waarschijnlijk wel een kijkje nemen. Anthrax misschien... I am the 1%. |
|
Alweer Morbide Engel Naja ik denk dat ik dan wel ff gan kijken Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Moet morbid angel nog een keer zien en tivoli is dichtbij. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Op 10 juni ben ik er ook en Morbid Angel wil ik eigenlijk ook wel zien op de 29ste. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: Niet slecht! |
|
quote:En allebei op Graspop |
|
quote: quote:dubbelzinnigheid is gaaf moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
waarom loopt iedereen weg met festivals, ik ben er helemaal niet zo dol als ik vanuit muzikaal oogpunt bekijk. Nl. bijna altijd kutgeluid en dat is in een zaal waar een hele dag aandacht aan geluid besteed wordt wel anders. |
|
Het wordt zeker weten Morbid Angel, eerst op graspop en twee dagen later in tivoli. geen knoop aan vast te touwen |
|
quote: hahahahahahaha niet in nederland Je moeder. |
|
Wat kost die morbid angel concert eigenlijk, als het weer rond de 30 eurie is dan pas ik "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Een woord: week-OV! quote: Idem . [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 06-05-2004 21:06] |
|
quote:?Als je niet homofiel bent en in Utrecht woont is het |
|
quote: helemaal met je eens. goed, niet alle zalen hebben geweldige apparatuur, maar het geluid op een festival met een beetje wind, brrr. Oud Vuil. |
|
Ik vind Tivoli niet zo. Maar ja, het is in de buurt, dus als ik geld heb, ga ik misschien naar Morbid Angel. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: 15 euro |
|
quote: meaning? Ik heb het niet over bijzaal cafe Harten Twee in Lutjebroek......... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |