|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is zeker niet verkeerd. Kan ik eindelijk Incantation een keertje aanschouwen. |
|
HEERSCH! Meer nekwervel-en-lever metaliosis. |
|
Gaaf Doe mij maar MF! |
|
Heersch! |
|
Vette shit, Incantation. Erg jammer dat 31 mei een MAANDAG is.... nu moet ik weer gaan janken en zeggen dat ik niet kom. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Fuck, dag er na Wiskunde examen Ben er dus niet bij. |
|
quote:Was dat niet 2de Pinksterdag? |
|
quote: Ja, maar er is geen 3e Pinksterdag en het werk de volgende morgen gaat toch echt voor. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:haha, dwaal is geen student meer... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hehe gaaaf, ik sta al op de gasten lijst!! Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Hier gaan we bij zijn!!!!!! |
|
Dat dacht ik ook! [ www.deluzion.nl ] |
|
shit dat die lui nog bij elkaar zijn! Is wel vet, maar of ik erbij ben? |
|
Ik heb laatst van iemand gehoord dat iig Incantation ook elders in Nederland zal spelen rond die tijd. Weet iemand hier meer over??? |
|
vet Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
Daar heb ik die 10 minuten lopen wel voor over! |
|
quote: Als dat zo is dan hoop ik dat het de Baroeg gaat worden! Doe mij maar MF! |
|
in de serie: 'dit gaat helaas ook niet door' awel een vervanger van Incantation in de vorm van Benediction is niet verkeerd, maar toch.. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 06-05-2004 0:29] |
|
GODVERDOMME komt Incantation ook al niet spelen?? |
|
quote: Een navragen, ik had een interview met die band gepland . |
|
Idd, gaat niet door . "Mark, it looks like we're only playing 5 shows, we'll be back home by May 31st. Thats for now, but I'm sure we'll be back to Europe after the new cd comes out. Thanks -Joe" |
|
Cephalic heeft ookal gecancelled voor juni |
|
Cephalic gecanceled ??????? Maarja..Ik sta iid geval met fetuskiller op gastenlijst bij PAUL SPECKMANN [Dit bericht is gewijzigd door Cornholio the Great op 09-05-2004 2:03] There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
quote: Volgens mij wordt daar alle metal afgelast. Monstrosity ook al. |
|
quote: haha jij stond zeker gister voor een dichte deur of niet |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |