![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is zeker niet verkeerd. Kan ik eindelijk Incantation een keertje aanschouwen. ![]() |
|
HEERSCH! Meer nekwervel-en-lever metaliosis. ![]() |
|
Gaaf ![]() Doe mij maar MF! ![]() |
|
Heersch! ![]() ![]() |
|
Vette shit, Incantation. Erg jammer dat 31 mei een MAANDAG is.... nu moet ik weer gaan janken en zeggen dat ik niet kom. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Fuck, dag er na Wiskunde examen ![]() Ben er dus niet bij. ![]() |
|
quote:Was dat niet 2de Pinksterdag? ![]() |
|
quote: Ja, maar er is geen 3e Pinksterdag en het werk de volgende morgen gaat toch echt voor. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:haha, dwaal is geen student meer... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
hehe gaaaf, ik sta al op de gasten lijst!! Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht ![]() |
|
Hier gaan we bij zijn!!!!!! ![]() |
|
Dat dacht ik ook! ![]() [ www.deluzion.nl ] ![]() |
|
shit dat die lui nog bij elkaar zijn! Is wel vet, maar of ik erbij ben? ![]() |
|
Ik heb laatst van iemand gehoord dat iig Incantation ook elders in Nederland zal spelen rond die tijd. Weet iemand hier meer over??? ![]() ![]() |
|
vet ![]() ![]() ![]() ![]() Furious black death metal http://www.sammath.nl ![]() |
|
Daar heb ik die 10 minuten lopen wel voor over! ![]() ![]() |
|
quote: Als dat zo is dan hoop ik dat het de Baroeg gaat worden! Doe mij maar MF! ![]() |
|
in de serie: 'dit gaat helaas ook niet door' awel een vervanger van Incantation in de vorm van Benediction is niet verkeerd, maar toch.. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 06-05-2004 0:29] ![]() |
|
GODVERDOMME komt Incantation ook al niet spelen?? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Een navragen, ik had een interview met die band gepland ![]() ![]() |
|
Idd, gaat niet door ![]() "Mark, it looks like we're only playing 5 shows, we'll be back home by May 31st. Thats for now, but I'm sure we'll be back to Europe after the new cd comes out. Thanks -Joe" ![]() |
|
Cephalic heeft ookal gecancelled voor juni ![]() ![]() |
|
Cephalic gecanceled ??????? ![]() ![]() Maarja..Ik sta iid geval met fetuskiller op gastenlijst bij PAUL SPECKMANN ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Cornholio the Great op 09-05-2004 2:03] There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! ![]() |
|
quote: Volgens mij wordt daar alle metal afgelast. Monstrosity ook al. ![]() |
|
quote: haha jij stond zeker gister voor een dichte deur of niet ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |