|
Auteur: |
|
|
tsja de titel zegt wel genoeg en lord morgoth was ook op zoek begreep ik...? owjah in gelderland is wel fijn, scheelt uren reizen Je moeder. |
|
jup, en dan niet zo'n 500 watt beest graag Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
deze hiero is ook op zoek naar een scheurbak! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ga iig geen goedkope kutding kopen waar je niets aan hebt, anders ga je na een tijdje je kapot ergeren aan de slechte kwaliteit. Dat is niet echt wenselijk voor de motivatie. Laat je eens informeren bij een paar lokale muziekzaakjes, en kijk of ze 2e hands hebben. Vaak zijn die dingen nog net zo goed als nieuw maar wel een STUK goedkoper. Het belangrijkste is natuurlijk dat je ze eerst test, want niets is zo persoonlijk als je smaak. rock On! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
er zijn weinig mensen die wat hebben zie ik en Azagthoth bedankt voor de tip [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-11-2001 15:17] Je moeder. |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
persoonlijk vinnik die kleine Ibanez versterkertjes heel goed klinken (om dethmetal op te spelen dan hoor ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
deathmetal is ook de bedoeling, beetje het mortician gitaargeluid creëeren Je moeder. |
|
Ik heb ooit een kleine gitaarversterkertje gekocht (80 gulden) (Marshall dat is een goed merk ) Ik had er ook ooit een distortion op aangesloten ,je kan er ook herrie mee maken . misschien hebben ze hier wat voor je : http://www.musicfrom.nl/instrumentenbank/ www.rockpalace.com [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 07-11-2001 16:07] |
|
quote: dan zou ik zeggen probeer es een 30 watt ibanez, zit een zwaar geluid in voor zo'n relatief klein goedkoop versterkertje, marshall is altijd hoger en scheller qua geluid, voor deathmetal vinn"ik" dat kut Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
zal et eens uitproberen Je moeder. |
|
Mijn Marshall is idd wat scheller en hoger .(Voor rock en vooral blues kan dat wel denk ik .)Ik heb wel eens op Ibanez gitaar gespeeld in een winkel .Klok erg goed ook de tremolo had een soort mechanisme . |
|
quote: aan welke prijs moet dan zo ongeveer denken? Je moeder. |
|
quote: Hmmm die amp waar ik zaterdag ff op heb gespeeld met je Beast, was dat niet ook een 30 watt Ibanez? Klinkt wel vrij zwaar voor een 30 watt bak idd.. Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Mijn broer heeft er 1 te koop staan. Ik vraag wel of hij je mailt met de details want ik heb er toch geen verstand van bla...bla...bla... |
|
quote: Prima! thanx!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: nope dat was een 15 watt versterkertje van Ibanez *grin* kan je nagaan hoe de 30 watt klinkt *big grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ongeveer Fl 440,- nieuw de 15 watt is geloof ik Fl 385,- ofzo Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
hmz... is te doen... Je moeder. |
|
Ik zag in het feedback foldertje een fender amp staan, 15Watt. 290 piek geloof ik. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Fender is niet metal Please give blood. Vampires are an endangered species! |
Index / Muziek algemeen |