|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: In Groningen in de parkeergarage onder het Cascadeplein. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Heb je 't al gepost op http://www.gitaarnet.nl/forum/ (8ste forum heet "gestolen") ?? |
|
Denk je echt dat een topic als dit zin heeft? Je kunt hier hoogstens je frustraties uiten, die spullen krijg je toch niet terug. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Goh, ik dacht dat daar alleen maar "nette" mensen kwamen. quote: De bandjeswereld in het noorden is relatief klein. Deze topic is niet zo'n gek initiatief, volgens mij. In het gvd-topic kijk ik niet zo vaak, maar via deze weg ben ik toch op de hoogte. Touché, pussycat! |
|
Rasputing heeft me 1,60 afgetroggeld voor bier afgelopen zaterdag. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Bedankt voor de tip. Ik ga dit zeker doen. @anderen: bedankt voor de reacties. Ik weet nu zelf wat het is om bestolen te zijn. En niet alleen ik ben het slachtoffer. Er zijn 3 bands die nu de dupe zijn. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
mijn brommer is een maand geleden gejat ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat is erg!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
OMG dat is me een hoop geld... succes met zoeken. Ik neem aan dat de wouten er gene fliker aan doen? |
|
Ik krijg maximaal zo'n 225-250 euro van de "verzekering". Kortom voor een ieder hier: wees gewaarschuwd. LAAT NOOIT JE GITAAR EN/OF EFFECTAPPARATUUR IN JE AUTO ACHTER. Het komt bij de inboedelverzekering in. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: En terecht. Je moest eens weten hoeveel claims we binnenkrijgen van mensen die "iets in de auto" hebben laten liggen. Als iedereen nu eens zoals jij de gevolgen van verzekeringsfraude aan den lijve ondervond, konden wij ook weer fatsoenlijke polissen zonder allerlei kutvoorwaarden en uitsluitingen maken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Tsss. Wat kost een winkelwagen tegenwoordig? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Een gast die ik ken heeft nog gewoon een winkelwagen op z,n balkon staan! Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
quote:€1500 inclu BTW. Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
quote: Het is idd zo dat er soms onterechte claims worden ingediend. Maar het gebeurd ook dat verzekeringen onterecht claims afwijzen. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Hahahah Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
totale kosten 1075 euro Hahahaha gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Ja, zelfs na 2 jaar zoeken heb ik Myrkskog - Deathmachine nog steeds niet gevonden. |
|
@ Scotfan: ik hoop dat Tonika me morgen belt over de Noise Suppressor...anders wordt dat hem niet De Equalizer + adapter geef ik woensdag aan Joris mee. dan kan hij het volgende week wel weer mee naar groningen nemen. NIET LATEN JATTEN AUB!! succes met jullie optredens! Bruce Banner |
|
quote: Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |