|
Auteur: |
|
|
Hallo allemaal! Na een lange afwezigheid is Crowe Photography/ Unleash Metalzine terug! Net een complete update, met high-quality foto's van o.a. Finntroll en Ensiferum... Ook veel ander metalnews (reviews, interviews) Check it out! http://www.crowe.nl Horns raised and filled...! |
|
Mooi, krijg ik nu wel es binnen waar ik al wel voor betaald heb, 25 piek voor 1 blaadje is een beetje te zot... |
|
waarom waren jullie gestopt dan? en gaat het nu wel lukken en waarom is dat zo dan? |
|
Nou de reden waarom er gestopt is weet ik eigenlijk niet helemaal, waarschijnlijk persoonlijke en zowiezo technische problemen. Ik zit er nieuw bij, dus ben zeker van plan te blijven. Deze x vonden we t echt tijd worden om eindelijk eens wat te gaan en er zijn al flink wat plannen gemaakt voor de toekomst. Binnenkort volgen er nog een hoop nieuwe foto's iig! We houden t ook even bij een e-zine, de drukkosten zijn namelijk echt belachelijk hoog, maar in de toekomst hopen we weer een echt tijdschrift te kunnen uitbrengen.... Horns raised and filled...! |
|
werd tijd!! ziet er mooi uit Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: oke cool, zouden jullie wel wat meer scherp kunnen stellen wat de foto's betreft |
|
had de link al gehad van wouter, ziet dr goed uit, mooie foto's! Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
quote: mijn schuld.... :D valt niet mee om in een pit foto's te maken en mijn digicam is niet compleet geschikt voor concertfotografie... maar er zitten wel scherpe bij hoor :D binnenkort nieuwe Horns raised and filled...! |
|
Weer een webzine.Nou ja, vooruit dan maar... |
|
aardige site Iria [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-04-2004 22:27] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: niet weer! wij zijn er al een hele lange tijd!alleen nu terug van weggeweest!! Horns raised and filled...! |
|
Maakte Erik Maalenstein voorheen niet ook deel uit dit project? |
|
quote: |
|
quote: *blijft flauw doen* een hele lange tijd voor iemand wiens leven nog in maanden getelt wordt. |
|
Ach, ziet er wel leuk uit. Maar er staat weinig op. Voor mijn doen. F*ck hippies |
Index / Nieuws, actualiteit en media |