|
Auteur: |
|
|
Order het nieuwe VISCERAL BLEEDING album "Transcend Into Ferocity" nu en ontvang niet alleen het album voor de releasedate van 11 Mei, maar krijg er ook nog een full colour poster bij van 70 bij 50cm. Artist: Visceral Bleeding Title: Transcend Into Ferocity Catalognr.: NRT040002 Format: CDEXTRA File Under: Death Metal 1. Merely Parts Remain 2. Fed To The Dogs 3. Indulge In Self Mutilation 4. Fury Unleashed 5. Trephine The Malformed 6. All Flesh... 7. Clenched Fist Obedience 8. Fire Took His Face 9. When Pain Came To Town 10. Fury Unleashed (videoclip) Prijs: 12 Euro incl. s&h Mailto: info@neurotic-records.com --edit-- Title aangepast. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 20-04-2004 15:16] |
|
Zijn er ergens wat sampletjes van te luisteren?! Als voorproefje?! |
|
ik voorzie: spamper! slotje. |
|
Yup uiteraard. Excuses voor het niet bijzetten van samples. Een volledig nummer is te downloaden op www.neurotic-records.com in de mp3/downloads sectie. Ook een 30 sec. teaser van de videoclip is hier neer te laden. |
|
held. |
|
BESTEL NU None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Het lijkt mij dat deze band nog niet zo heel erg bekend is. Hoe kun je over de band praten als je de muziek niet kent? Een beetje reclame is in dit geval sowiso niet verkeerd, want V.B. is VET. |
|
unique leader die neurotic records promote, interessant NIW, het klinkt niet onaardig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Neurotic Records is mijn andere label, dus zo raar is het natuurlijk niet. |
|
Visceral Bleeding is wreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed None of us are saints - Albert Fish |
|
Ik heb alleen de eerste cd, Remnants of Deprivation en dat is toch wel een fucking beukende schijf zeg! Van de laatste cd wat nummers los gehoord There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Stonden ze niet in het voorprogramma van Obituary? .. |
|
quote: Ja. Ik heb de cd Transcend into ferocity. Erg strak, maar iets teveel breaks naar mijn smaak. |
|
quote: Ik vond ze toen niet veel aan... .. |
|
quote: Ik vind al die breaks juist wel vet bij Visceral Bleeding, maarja that's my opinion There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Die hoes van Transcend into ferocity is trouwens wel erg vet zeg zie het nu pas There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Maar weinig aandacht voor deze fantastische band! Erg lompe death met inderdaad veel breaks erin, niet al te veel afwisseling verder maar het gaat in tegenstelling tot tig andere death metal bands totaal niet vervelen! Ik vind zelf hun debuut Remnants of Deprevation het beste, vooral door de 'blaffende' grunt die er een aantal keer op voorkomt en die ik er erg gaaf bij vind passen. Jammer alleen dat deze cd niet de geweldige productie van hun latere cd Transcend Into Ferocity geniet. Luisteren! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Zie Spawn Of Possession, deze band is nagenoeg hetzelfde. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
spawns drummer is bij visceral dan ook de zanger "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ja het was me bekend dat er leden van SoP in zaten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Zijn de nummers verder wel exact hetzelfde als op de release uit 2002? Of is de productie nu anders ofzo? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Index / Heavy Metal |