|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
idd niet! binnenkort interview! signature |
|
Met wie precies? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Gaan ze jou niet interviewen? Over Pleurisy? Da's toch volkomen logisch? |
|
Nee man... Roy... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
edwin, de drummert! signature |
|
2 mei komt Pleurisy in zeist met Hymir wordt wel een leuke avond denk ik zo |
|
quote: Euh... Leg dan eens uit? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En uit elkaar. 23 jul 2008, 08:00 Pleurisy split up After almost 15 years of "Pleurisy" we decided to breakup. We felt the time has come for each of us to go our own way in music. We would like to thank everyone out there who has supported us throughout these years! Special thanks go out to our devoted crew. Edwin, Axel, Alex, George & Ivar http://www.myspace.com/pleurisy En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Profetische woorden in het ZM-interview: Nog een wijze mededeling of de groeten aan iemand? Nou we zijn inmiddels al weer bezig met nieuwe nummers voor de volgende cd, maar laat ik deze keer maar niet zeggen dat hij er binnenkort aankomt want er kan maar zo weer van alles gebeuren bij ons. |
|
Zo, George houdt weinig bands over zo... |
|
zijn die nu terug samen? signature |
|
Waar heb je dat nou weer vandaan dan? |
|
Met Johan? Of met Sammy Duyvis jr.? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Lijkt me sterk, waar haal je dat vandaan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik zag George laatst nog Ik kom die vent echt overal tegen. Volgens mij ís hij ook overal. |
|
quote: Eng hè. Boeiender |
|
Hij lacht meestal wel lief. |
|
quote: Bareuh... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |