|
Auteur: |
|
|
Ik zal er zijn in ieder geval Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
KsE SF GF maar goed, ben de'r nie bij denk ik... |
|
Noemt 'ie GodForbid en Chimaira in de topictitel terwijl Killswitch Engage en Shadowsfall duidelijk de beste bands zijn... |
|
Ik vind chimaira beter dan killswitch, en het was meer geoon simpel weg 2 uitkiezen, de hele line up heb ik er toch ook bijgezet?, noudan. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: jaja, ik ook Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:boeiend... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Tword wel lekker beuken op chimaira denk ik ! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Dat je maar goed naar de pleuris gebeukt mag worden...alvast gecondoleerd... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
dankje! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Sterke line-up. Ben wel benieuwd naar Chimaira en KSE live. Life doesn't get much better than this! |
|
killswitch vind ik persoonlijk niet zo, ga voornamelijk voor Chimaira Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Chimaira is live moddervet...heb me echt staan te verbazen bij hun optreden in Hardenberg... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Heb ze zelf nog nooit gezien, vind soms wel dat hij niet zon geweldige stem heeft, maar het is echt lekkere muziek Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Yo zwaardje, het is "shove your religion..." |
|
quote: tnx, *VeRd3r AllUss GuCci?* Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
het was gaaf! God Forbid.. drekt al erg goed. en super dat ze ook een oud nr. deden! (ben nog niet zo bekend met de nieuwe) Shadows Fall.. donders strak & vet!! en beter als toen in't podium. Chimaira.. hm, is me teveel van het zelfde gedoe.. sommige mosh-stukjes klonken wel bruut enzo, maar toch was het niet wat voor my. KsE.. super fucking geniaal gaaf!! donders gave show, veel coole nrs, alleen jammer dat er een gitarist miste. maar goed dat drukte de pret verder niet... ook gaaf hoe 'gewoontjes' hun gewoon waren, en het geouwehoer van die gitarist was ook donders lachen!! de sfeer was ook wel cool opzich, alleen toch jammer van al die nu-metal kids die zichzelf steeds 'moesten' bewijzen ofzo.. en dan die wanna-be hardcore kids die daar weer extra hard tegen-in gingen.. weg 'essensie' v/d pit, jammer... maar goed... |
Index / Concerten |