IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : GodForbid & Chimaira in Tivoli
Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 20-04-2004 16:18 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Donderdag 24 juni Tivoli Utrecht.

-God FOrbid

-Shadows Fall

-Killswitch Engage

-Chimaira

Prijs? : 16 eurotjes!

Ik weet het het is een kut datum.. er komen ook veel andere bands op dezelfde dag zoals dying fetus, maar ik ga toch voor chimaira

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 20-04-2004 16:30 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Ik zal er zijn in ieder geval

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 20-04-2004 16:45 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

KsE

SF

GF

maar goed, ben de'r nie bij denk ik...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-04-2004 17:10 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Noemt 'ie GodForbid en Chimaira in de topictitel terwijl Killswitch Engage en Shadowsfall duidelijk de beste bands zijn...

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 20-04-2004 22:50 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Ik vind chimaira beter dan killswitch, en het was meer geoon simpel weg 2 uitkiezen, de hele line up heb ik er toch ook bijgezet?, noudan.

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 20-04-2004 22:51 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 16:30 schreef Borgia II het volgende:
Ik zal er zijn in ieder geval

jaja, ik ook

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-04-2004 22:55 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 17:10 schreef Judge M. het volgende:
Noemt 'ie GodForbid en Chimaira in de topictitel terwijl Killswitch Engage en Shadowsfall duidelijk de beste bands zijn...
boeiend...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 20-04-2004 23:03 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Tword wel lekker beuken op chimaira denk ik !

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 20-04-2004 23:04 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Dat je maar goed naar de pleuris gebeukt mag worden...alvast gecondoleerd...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 20-04-2004 23:05 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

dankje!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 20-04-2004 23:06 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 20-04-2004 23:18 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Sterke line-up. Ben wel benieuwd naar Chimaira en KSE live.

Life doesn't get much better than this!

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 21-04-2004 16:12 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

killswitch vind ik persoonlijk niet zo, ga voornamelijk voor Chimaira

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 21-04-2004 18:24 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Chimaira is live moddervet...heb me echt staan te verbazen bij hun optreden in Hardenberg...

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 22-04-2004 15:32 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Heb ze zelf nog nooit gezien, vind soms wel dat hij niet zon geweldige stem heeft, maar het is echt lekkere muziek

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 22-04-2004 15:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Yo zwaardje, het is "shove your religion..."

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 22-04-2004 15:37 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 15:33 schreef MBMarduk het volgende:
Yo zwaardje, het is "shove your religion..."

tnx, *VeRd3r AllUss GuCci?*

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 25-06-2004 20:21 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

het was gaaf!

God Forbid.. drekt al erg goed. en super dat ze ook een oud nr. deden! (ben nog niet zo bekend met de nieuwe)

Shadows Fall.. donders strak & vet!! en beter als toen in't podium.

Chimaira.. hm, is me teveel van het zelfde gedoe.. sommige mosh-stukjes klonken wel bruut enzo, maar toch was het niet wat voor my.

KsE.. super fucking geniaal gaaf!! donders gave show, veel coole nrs, alleen jammer dat er een gitarist miste. maar goed dat drukte de pret verder niet... ook gaaf hoe 'gewoontjes' hun gewoon waren, en het geouwehoer van die gitarist was ook donders lachen!!

de sfeer was ook wel cool opzich, alleen toch jammer van al die nu-metal kids die zichzelf steeds 'moesten' bewijzen ofzo.. en dan die wanna-be hardcore kids die daar weer extra hard tegen-in gingen.. weg 'essensie' v/d pit, jammer... maar goed...

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com