IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : the shavers en the riplets in het kasteel [24-04]
lord idiot
Usericon van lord idiot
Posted 20-04-2004 21:08 by lord idiot Wijzig reactieProfiel van lord idiotQuote dit bericht

23 april spelen the shavers en the riplets in het kasteel te alphen aan den rijn
Een optreden van The Shavers staat garant voor een bijzondere avond rock-'n-roll, surfpunk en het alternatieve levenslied. De blikvanger van het trio is de immense tattooman Johannes de Boom. Perfect ondersteund door de broers Theo en Cock de Jong op drum en gitaar, smijt Johannes z'n oprechte teksten de microfoon in. De hoogst originele, confronterende en vaak ontroerende Nederlandstalige teksten maken van een Shaversoptreden al snel een indrukwekkende gebeurtenis: Vet en Eigenzinnig!

The riplets zijn vier meisjes uit Rotterdam die houden van Rocken! PunkRocken om precies te zijn.
Ze hebben gespeeld met band als Dee Dee Ramone, Dead Moon, Travoltas en Sum 41. Het eerste album ‘Rock ’n Roll Beat’ stond op nummer 7 in ‘De Moordlijst’ (Een hitlijst in de OOR) en de titel song kwam terecht in Kink FM’s Outlaw top 41.
Naast de muziek zal ook voor het visuele gedeelte gezorgd worden, The Riplets houden er namelijk van om zich voor optredens heel speciaal aan te kleden. Met hun tweede album ‘Love Special Delivery Boy’ zijn ze er klaar voor om Het Kasteel op zijn kop te zetten!

prijs € 7,-
meer info:
http://www.hetkasteel.nl
http://www.theshavers.nl/
http://www.riplets.com/

[EDIT] moet natuurlijk de 23e zijn..

[Dit bericht is gewijzigd door lord idiot op 20-04-2004 21:14]

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-04-2004 21:12 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

The riplets zijn wel cool. Maar denk niet dat ik erbij zal zijn. Beetje uit de buurt.

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 20-04-2004 21:13 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Toen ik voor het laatst keek, dacht ik nog steeds dat dit een metalforum was?

F*ck hippies

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-04-2004 21:14 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 21:13 schreef Manifest het volgende:
Toen ik voor het laatst keek, dacht ik nog steeds dat dit een metalforum was?
Ja, en?!

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 20-04-2004 21:17 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

heb de riplets wel eens gezien

nekro
Usericon van nekro
Posted 20-04-2004 21:20 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ben d'r eigenlijk wel benieuwd naar. Serieus !

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-04-2004 21:20 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 21:17 schreef Matthijz Filth het volgende:
Ach da's lachen man!

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 20-04-2004 21:20 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

F*ck hippies

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-04-2004 21:21 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Dat ziet er wel heel fout uit! Op het podium zien ze er stukken beter uit.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-04-2004 21:32 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 21:17 schreef Matthijz Filth het volgende:
?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

R.
Usericon van R.
Posted 17-09-2006 11:38 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Gister the Shavers in Dronten gezien. Leuke cliché neder-rock.

Ik schrok wel toen ik zag dat de dikzak van een zanger een immortal - pure holocaust shirt over zijn bolle buik aan had.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 20-09-2006 11:33]

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com