|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Op Lords of Metal staat het bericht vermeld dat het label Coldlood Industries is opgeheven. http://www.lordsofmetal.nl/news.php?lang=nl |
|
|
|
Klinkt niet eens zo onwaarschijnlijk, Rutan. |
|
quote: klinkt idd logisch. Dus The Monolith Deathcult kan op zoek naar een nieuw label? En God dethroned( het bandje van de platenbaas)? |
|
...katafalk...? Bruce Banner |
|
Uiteraard wisten wij al langer dat het slecht ging met het label. We hebben een contract voor 1 cd dus hebben we aan onze contractuele verplichtingen gedaan. We zijn al sinds december in onderhandeling met diverse labels. Rutan zit er inderdaad niet ver naast God D zit bij metalblade, al jaren. |
|
Zeg TMDC Wordfuhrer, leg eens uit: hoe kan het nou zo slecht gaan met een label met zo'n gigantische hit als TMDC? [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 21-04-2004 10:42] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ROFL |
|
Een label kan niet bestaan van 1 of 2 bands die geld in het laatje brengen en 15 bands die alleen maar geld kosten. ik citeer uit het nieuwsbericht: quote: Je kunt niet met 2 man van een label rondkomen. Ze hadden er verder geen baan bij en de huur kan niet betaald worden met het staan op metalmarkets en het dagelijks inpakken van cd's. We heersen binnekort verder op een ander label. Jammer hè Claw? Dit wilde je vast niet horen. |
|
al enig idee welk label? Unique leader ofzo, volgens mij passen jullie wel aardig tussen de rest van hun bands. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zodra er nieuws is zorg ik dat Claw de eerste is die het weet. Dat heeft hij wel verdiend als oerfan |
|
Ik heb een vaag vermoeden dat TMDC niet bij Unique Leader zal tekenen. Door de contacten die CBI al open had staan, zal Nuclear Blast, Metalblade of Century Media een logischere keus zijn.(lees, de subdivisies daarvan, de echte labels zijn nog te groot). Maar ik kan er natuurlijk volledig naast zitten. Of ze komen terug op het label waar ze eerst met Eternal Conspiracy opzaten whoehahaha. [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 21-04-2004 10:56] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ik had een arroganter verhaaltje verwacht ... jammer inderdaad. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Welke? Het Hollandse, De Amerikaan of de Jappanner? |
|
Zonde. |
|
Erg jammer... "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Dit is idd een jammer, ik vond het echt een label wat groter moest worden. |
|
quote: God dehtroned heeft niets met cbi te maken, dat henri de baas is van cbi heeft toch niets van invloed op platen van god dehtroned? Maar goed, jammer, maar monolith vind wel ander contract, katafalk ook uiteraard, storm of the horde blijft sublieme plaat, beste nederlandse cd die ik in jaren hoorde en trouwens, unique leader wordt echt wel het death metal label uit nederland [Dit bericht is gewijzigd door Kristof op 21-04-2004 12:48] Do androids dream of electric sheep? |
|
Unique leader's hoofddivisie is gezeteld in de USA. De europese tak zit in Nederland, maar imo is het dan dus geen nederlands label. Niet dat het verder iets aan kwaliteit inboet (UL is een zeer goed label). Neurotic Records, daar moet je eens voor gaan kijken, die kunnen heel groot worden. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik denk dat er na cbi nog veel meer labels het bijltje er bij neer gaan gooien, steeds meer labels, steeds lagere verkoopcijfers, dat is een slechte combi. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote:Volgens mij was CBI in het leven geroepen om een (re)release van God Dethroned uit te brengen .. en GD staat wel als bands bij CBI ... jammer dat cbi er mee stopt, was een goed label voor met name de groningse scene |
|
quote: Ze hebben de christhunt weer uitgebracht. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Jammer... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
damn, ik las eerst ColdMeat Industries dit label zegt me eigenlijk weinig. |
|
Dus de mailorderafdeling is er ook mee genokt neem ik aan? waar gaat de voorraad heen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |