IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Dolorian Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-07-2005 20:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2005 20:29 schreef Mark Z het volgende:
Alleen de eerste, die 2de nog niet. Nu kan ik hem nergens meer vinden al moet ik toegeven dat ik de laatste tijd ook niet echt gezocht heb.
2e is When the .... toch? Die S/t moet ik nog steeds eens hebben ...

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-07-2005 20:35 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2005 20:30 schreef Jenje het volgende:
2e is When the .... toch? Die S/t moet ik nog steeds eens hebben ...

Nee, When all the laughter has gone is het eerste album en die heb ik in mijn bezit. De s/t heb ik dus ook nog niet.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-07-2005 20:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Aha ik dus ook niet

Mocht ik em ooit ergens vinden , zal ik er 2 kopen

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-07-2005 20:38 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2005 20:36 schreef Jenje het volgende:
Aha ik dus ook niet

Mocht ik em ooit ergens vinden , zal ik er 2 kopen

Hou ik je aan!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-07-2005 20:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2005 20:38 schreef Mark Z het volgende:
Hou ik je aan!
en vice versa off course

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-07-2005 20:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2005 20:39 schreef Jenje het volgende:
en vice versa off course

Vanzelfsprekend.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-07-2005 20:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

www.cdplus.nl heeft em ....

ff kijken of ik nog cash over heb ...

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-07-2005 20:45 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2005 20:42 schreef Jenje het volgende:
www.cdplus.nl heeft em ....

ff kijken of ik nog cash over heb ...

Ik ga eerst maar eens naar Wacken en Summer Breeze. Misschien hebben ze hem daar ook en anders kan ik inderdaad www.cdplus.nl proberen. Al heb ik het niet zo op zulke sites, die pagina's worden bijna nooit geupdate.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-07-2005 20:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mja, ik ken ze ook niet zo .... maar wel apart dat zij dat album wel hebben /../

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-07-2005 20:49 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2005 20:47 schreef Jenje het volgende:
Mja, ik ken ze ook niet zo .... maar wel apart dat zij dat album wel hebben /../

Precies, een beetje te apart naar mijn smaak.

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 25-07-2005 22:00 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Rustige fluisterdoom (dolorian).

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-10-2005 12:57 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hej Jenje, nog interesse in de s/t? Op eBay staan er twee te koop. Ik probeer er ook een te winnen, maar ik wil voor jou ook wel een poging wagen natuurlijk. Laat maar even weten.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-10-2005 13:19 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik heb allebei hun cd's nog gewoon bij displeased gekocht. Wel een aantal jaartjes terug alweer hehehe

Zenial

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-10-2005 14:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

split met Shining was mooi nummer ... mijn eerste Dolorian experience

signature

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-10-2005 22:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2005 12:57 schreef Mark Z het volgende:
Hej Jenje, nog interesse in de s/t? Op eBay staan er twee te koop. Ik probeer er ook een te winnen, maar ik wil voor jou ook wel een poging wagen natuurlijk. Laat maar even weten.
Oei, helemaal gemist! Wat kosten ze??

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-10-2005 14:58 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2005 22:29 schreef Jenje het volgende:
Oei, helemaal gemist! Wat kosten ze??

Je bent te laat, veilingen zijn al afgelopen. Heb er zelf ook geen gewonnen door het irritante tijdstip dat de veilingen afliepen.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-10-2005 15:42 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

*doet me denken aan the good old days dat ik diep in de nacht mijn wekker zette om te snipen op eBay*

Zenial

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-12-2005 8:45 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Yess!! Eindelijk is het gelukt om het selftitled album te winnen op eBay!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-01-2006 9:09 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Damn, wat een verschil met de eerste CD zeg. Moest er wel even aan wennen, maar is toch ook weer goed al vind ik de eerste toch beter.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2006 11:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb em al op mp3, erg sfeervol album.
Nu nog op cd kopen ... zucht ..

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-01-2006 20:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Het nieuwe album 'Voidwards' komt eraan. Samples zijn terug te vinden op http://www.helixes.org/dolorian/.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-01-2006 20:02 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Nieuw album?

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-01-2006 20:14 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Die samples zijn echt vet!

Muziekaal typisch Dolorian (vooral de eerste) maar er komt wat meer afwisseling in de vocalen zo te horen.

Prima

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-01-2006 20:18 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

De samples klinken inderdaad veel belovend.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 31-01-2006 11:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Klinken inderdaad erg vet .... word weer mooi jaartje met nieuwe Dolorian en nieuwe Funeral

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com