|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, When all the laughter has gone is het eerste album en die heb ik in mijn bezit. De s/t heb ik dus ook nog niet. |
|
Aha ik dus ook niet Mocht ik em ooit ergens vinden , zal ik er 2 kopen |
|
quote: Hou ik je aan! |
|
quote:en vice versa off course |
|
quote: Vanzelfsprekend. |
|
|
|
quote: Ik ga eerst maar eens naar Wacken en Summer Breeze. Misschien hebben ze hem daar ook en anders kan ik inderdaad www.cdplus.nl proberen. Al heb ik het niet zo op zulke sites, die pagina's worden bijna nooit geupdate. |
|
Mja, ik ken ze ook niet zo .... maar wel apart dat zij dat album wel hebben /../ |
|
quote: Precies, een beetje te apart naar mijn smaak. |
|
Rustige fluisterdoom (dolorian). |
|
Hej Jenje, nog interesse in de s/t? Op eBay staan er twee te koop. Ik probeer er ook een te winnen, maar ik wil voor jou ook wel een poging wagen natuurlijk. Laat maar even weten. |
|
Ik heb allebei hun cd's nog gewoon bij displeased gekocht. Wel een aantal jaartjes terug alweer hehehe Zenial |
|
split met Shining was mooi nummer ... mijn eerste Dolorian experience signature |
|
quote:Oei, helemaal gemist! Wat kosten ze?? |
|
quote: Je bent te laat, veilingen zijn al afgelopen. Heb er zelf ook geen gewonnen door het irritante tijdstip dat de veilingen afliepen. |
|
*doet me denken aan the good old days dat ik diep in de nacht mijn wekker zette om te snipen op eBay* Zenial |
|
Yess!! Eindelijk is het gelukt om het selftitled album te winnen op eBay! |
|
Damn, wat een verschil met de eerste CD zeg. Moest er wel even aan wennen, maar is toch ook weer goed al vind ik de eerste toch beter. |
|
Heb em al op mp3, erg sfeervol album. Nu nog op cd kopen ... zucht .. |
|
Het nieuwe album 'Voidwards' komt eraan. Samples zijn terug te vinden op http://www.helixes.org/dolorian/. |
|
Nieuw album? |
|
Die samples zijn echt vet! Muziekaal typisch Dolorian (vooral de eerste) maar er komt wat meer afwisseling in de vocalen zo te horen. Prima |
|
De samples klinken inderdaad veel belovend. |
|
Klinken inderdaad erg vet .... word weer mooi jaartje met nieuwe Dolorian en nieuwe Funeral |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |