|
Auteur: |
|
|
GAY |
|
wtf punk? dit is zwaremetalen, geen zwarepunk "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
zwartespunk.cum |
|
DIt ligt toch behoorlijk zwaar op de maag. Tormented soul of the long lost angel |
|
Bakfietsboys I am the 1%. |
|
quote: Waar ligt Baroeg???? En ookal is dit zwaremetalen, dan kun je het toch ook wel over andere muzieksoorten hebben. |
|
quote: hopelijk een geintje... MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: Komt er ook nog een beetje een punkachtig bandje spelen dan? This is Zodiac speaking... |
|
quote: "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Op loop afstand van station Rotterdam Lombardije. Kijk even op www.baroeg.nl Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Volgens mij in een heel grijs verleden ooit eens met Antidote op een bandwedstrijd gespeeld (en uiteraard gewonnen ). Zelden zo'n ranzige, valse en onkundige band gezien.. Ow wacht. Dat is normaal bij punk natuurlijk.. |
|
quote: "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Godver weer alleen maar punk bands. Dan maar naar steenwijk. |
|
Bokbiertroohooool! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Haha... dan heb je er echt de ballen verstand van. Antidote is 1 van de allerbeste punkbands van Nederland. |
|
quote:Beste Leon (wie is Grafdelver?), we hebben het hier over (als ik me niet vergis) 1998. De band deed er werkelijk alles aan om zo "punk" mogelijk voor de dag te komen en daarin zijn ze met vlag en wimpel geslaagd. Kan me indenken dat er in 6 jaar tijd de nodige progressie is geboekt. |
|
Ik wist niet dat je kwaad werd, MICHIEL. Hahaha... |
|
Kwaad op jou? Ik zou niet durven.. |
|
quote: Special-member? mayo-curry-uitjes? yammie. Oud Vuil. |
Index / Concerten |