|
Auteur: |
|
|
Ooooh die 2 bands!!!!! |
|
site, mp3, naaktfotos? |
|
ja, naar die naaktfoto's ben ik ook wel benieuwd Maar jaren 80 metal is altijd goed |
|
quote: Jij wilt zo'n behaarde vent als ik echt nie naakt zien hoor!!!!! |
|
uhm, wie gaat er zingen dan? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Typisch gevalletje van wie? en wie? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Bram, lead vocals en ik de backing vocals!!!! |
|
Wat is de volledige line-up dan? Ik wist trouwens niet dat Stefan weer terug was bij Instinct.. Succes er in elk geval mee Rattemans! |
|
veel succes! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Bram gaat zich meer richten op de zang, maar blijft als 3e gitarist wat toevoegingen doen!!!! |
|
Hey Connie, succes met de "nieuwe" band!!!! |
|
succes! |
|
drie gitaristen, toe maar. succes en pletter gauw een linkje naar een mp3 hier neer. Oud Vuil. |
|
quote:Ach ja, als ze er net zo goed gebruik van maken als Iron Maiden hoeven we iig niet te luisteren... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: hahaha, daar zit wat in!!!! Onze zanger is tevens de 3e gitarist.... (zal zekers ook eens een keerke z'n jammerhout aan de kant zetten) ff serieus, reken maar dat we die optie van drie spuulers goed gaan gebruiken, |
|
Naar alle waarschijnlijkheid gaan we met de naam Instinct verder........ [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 13-05-2004 12:59] |
|
Ik vond Gallowmere een stuk origineler. |
|
idd, Gallowmere is een betere naam |
|
Kom es op met die mp3's man! |
|
quote: Juist! Maar neeeee hoor, Itstinct is beter |
|
hehehehe.... ok, ik ga t in de groep gooien!!!!! mp3tjes??? we zijn nu zo ongeveer 2 maanden bezig met deze bezetting, maar ik geloof dat we volgende week wat oefenruimte opnamens gaan maken, is dat ook goed shreddie???? |
|
quote: Ja hoor, snoezeltje |
|
Ik ken die mini van Instinct wel. best een aardig bandje. die zijnal zo lang bezig. Ik heb ze heel lang geleden nog regelmatig op zien treden waarbij ze een ongelooflijk kutversie van the "belly of the beast" speelden. Nu maar hopen dat ze eens wat bereiken. |
Index / Heavy Metal |