IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Duizenden doden door explosie vrachttreinen in Noord-Korea Volgende pagina
Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 22-04-2004 20:17 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

SEOUL - Op een treinstation in Noord-Korea aan de grens met China zijn donderdag mogelijk tot 3000 doden gevallen door een grote explosie. Twee goederentreinen die diesel en vloeibaar gas (lpg) vervoerden, botsten ter hoogte van het station van Ryongchon op elkaar en ontploften, aldus het Zuid-Koreaanse televisiestation YTN. Het station zou volledig zijn verwoest.



Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 22-04-2004 20:18 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Net om 8uur op het journaal hadden ze het over honderden doden en vele malen meer gewonden. Nogal een verschil met 3000.....


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 22-04-2004 20:20 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Ja schijnt nogal onduidelijk te zijn. Dit haal ik net van een nieuwssite.

[Dit bericht is gewijzigd door Henke op 22-04-2004 20:20]



Orion
Usericon van Orion
Posted 22-04-2004 20:22 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Duizenden doden door explosie vrachttreinen in Noord-Korea

Uitgegeven: 22 april 2004 16:59
Laatst gewijzigd: 22 april 2004 20:07

SEOUL - Op een treinstation in Noord-Korea aan de grens met China zijn donderdag mogelijk tot 3000 doden gevallen door een grote explosie. Twee goederentreinen die diesel en vloeibaar gas (lpg) vervoerden, botsten ter hoogte van het station van Ryongchon op elkaar en ontploften, aldus het Zuid-Koreaanse televisiestation YTN. Het station zou volledig zijn verwoest.

Ook het Zuid-Koreaanse persbureau Yonhap repte van duizenden doden. Getuigen zeiden tegen het persbureau dat het leek alsof er een bom was ontploft.

Yonhap berichtte dat de Noord-Koreaanse autoriteiten na de explosie de noodtoestand in het gebied hebben uitgeroepen. Tal van gewonden zouden over de grens naar de Chinese stad Dandong zijn gebracht. Onder de slachtoffers zijn ook tal van Chinezen. Pyongyang staat in de meeste gevallen toe dat Chinese handelaren de de grens oversteken.

Ongeluk

Volgens een bron waren de diesel en het vloeibaar gas een geschenk van China aan het armlastige Noord-Korea De explosie had plaats uren nadat de trein van de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-Il het station was gepasseerd. Die was op de terugweg van zijn bezoek aan China. Volgens de eerste berichten was de botsing vermoedelijk het gevolg van een ongeluk en was er geen sprake van een aanslag.

Yonhap baseert zich bij het vergaren van informatie onder meer op Chinese bronnen en een hoge functionaris van het Zuid-Koreaanse ministerie van Defensie. Die zou door inlichtingendiensten op de hoogte zijn gesteld. Volgens het Zuid-Koreaanse persbureau hebben de Noord-Koreaanse autoriteiten de internationale telefoonverbindingen afgesloten om te voorkomen dat informatie over de ramp uitlekt.

Knooppunt

Een Noord-Koreaanse diplomaat bij de Verenigde Naties in New York zei dat hij geen informatie had over de ramp en zich moest baseren op berichten van media uit andere landen. Ryongchon ligt ongeveer 50 kilometer ten noorden van de hoofdstad Pyongyang en ongeveer 20 kilometer van de grens met China. Ryongchon geldt als een belangrijk knooppunt voor het treinverkeer.



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-04-2004 20:22 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Met dat LPG was het waarschijnlijk ook wel een keer te verwachten, naja beter als affakkelen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 22-04-2004 20:32 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Tjah, dit is wel zonde. Geen foto's uit NK.
Hun dictatuur zit wel erg goed in elkaar gezet, jammer alleen dat die ZK'ers het weer moeten verpesten voor hun.


F*ck hippies


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-04-2004 21:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zou het een mislukte aanslag zijn geweest? die leider kwam net voorbij (als ik het goed heb begrepen).


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 22-04-2004 21:23 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

THIS IS ARMAGEDDON


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-04-2004 21:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Was toch al overbevolkt daar ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-04-2004 21:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 21:32 schreef Jenje het volgende:
Was toch al overbevolkt daar ..


nou, 3000 doden is toch niet mis. en die mesne hebben al zo een klote leven.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-04-2004 21:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 21:34 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, 3000 doden is toch niet mis. en die mesne hebben al zo een klote leven.
Bekijk het van de zonnige zijde ... dat klote leven is nu voorbij ...


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 22-04-2004 23:16 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Juist, uhm...

Zouden ze in Nederland ook eens moeten flikken?


Waag eens een dansje!


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 22-04-2004 23:18 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Zolang ze station Groningen dan maar overslaan



Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 22-04-2004 23:20 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 23:18 schreef Henke het volgende:
Zolang ze station Groningen dan maar overslaan


Alsof we aan die paar koeien en domme boeren wat hebben


Waag eens een dansje!


Saelwen
Look at all the people with flowers in their hands
Usericon van Saelwen
Posted 22-04-2004 23:21 by Saelwen Wijzig reactieProfiel van SaelwenQuote dit bericht

Ok; de wereld is overbevolkt. Maar dan vind ik dit nog niet kunnen. Tiz ammel klote. En voor mij is dit gewoon nog een bewijs dat 't leven veel te %&^*#@! fragiel is! You know what they say: carpe diem. Da zeggen zoveel mensen. Maar er is bijna niemand die het doet. Nee; natuurlijk niet.
Ok; kwas bijn a verder gegaan, maar dat hoort geloof ik thuis op het filosofie forum. Sorry, mensen.
Mijn mening: zwaar klote en ik ben benieuwd naar de reden, die ik nooit zal achterhalen.


A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live...


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 22-04-2004 23:22 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 22 april 2004 23:20 schreef Morningrise het volgende:
Alsof we aan die paar koeien en domme boeren wat hebben


au, that hurts



Saelwen
Look at all the people with flowers in their hands
Usericon van Saelwen
Posted 22-04-2004 23:23 by Saelwen Wijzig reactieProfiel van SaelwenQuote dit bericht

En de eerste die zegt dat ik schattig, naïef of overgemoraliseerd bezig ben... Ach, ik kwats. Nothing'll happen. Je gaat je gang maar.


A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live...


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 22-04-2004 23:24 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 23:21 schreef Saelwen het volgende:
Ok; de wereld is overbevolkt. Maar dan vind ik dit nog niet kunnen. Tiz ammel klote. En voor mij is dit gewoon nog een bewijs dat 't leven veel te %&^*#@! fragiel is! You know what they say: carpe diem. Da zeggen zoveel mensen. Maar er is bijna niemand die het doet. Nee; natuurlijk niet.
Ok; kwas bijn a verder gegaan, maar dat hoort geloof ik thuis op het filosofie forum. Sorry, mensen.
Mijn mening: zwaar klote en ik ben benieuwd naar de reden, die ik nooit zal achterhalen.


Mwa...ik vind dit nog best een redelijke oplossing eerlijk gezegd. Ik ben er van overtuigd dat er binnenkort een ontzettend besmettelijke en ongeneesbare epidemie uitbreekt, en dan zijn zie mensen blij dat ze een snelle dood hebben gehad


Waag eens een dansje!


Saelwen
Look at all the people with flowers in their hands
Usericon van Saelwen
Posted 22-04-2004 23:25 by Saelwen Wijzig reactieProfiel van SaelwenQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 23:24 schreef Morningrise het volgende:
Mwa...ik vind dit nog best een redelijke oplossing eerlijk gezegd. Ik ben er van overtuigd dat er binnenkort een ontzettend besmettelijke en ongeneesbare epidemie uitbreekt, en dan zijn zie mensen blij dat ze een snelle dood hebben gehad


AIDS heet dat...


A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live...


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 22-04-2004 23:27 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 23:25 schreef Saelwen het volgende:
AIDS heet dat...


Tja, maar AIDS zal binnenkort vast wel te genezen zijn, ik doelde op een ziekte als SARS, verspreidt zich lekker snel enz.


Waag eens een dansje!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-04-2004 23:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 april 2004 23:21 schreef Saelwen het volgende:
Ok; de wereld is overbevolkt. Maar dan vind ik dit nog niet kunnen. Tiz ammel klote. En voor mij is dit gewoon nog een bewijs dat 't leven veel te %&^*#@! fragiel is! You know what they say: carpe diem. Da zeggen zoveel mensen. Maar er is bijna niemand die het doet. Nee; natuurlijk niet.
Ok; kwas bijn a verder gegaan, maar dat hoort geloof ik thuis op het filosofie forum. Sorry, mensen.
Mijn mening: zwaar klote en ik ben benieuwd naar de reden, die ik nooit zal achterhalen.

de trein scheurde open en het LPG reageerde met het zuurstof waarbij een enorme hoeveelheid energie vrijkwam waardoor de lucht werd verwarmd en daardoor uit begon te zetten, daardoor werd alles weggeblaze n in de omgeving en daardoor zijn doden gevallen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Saelwen
Look at all the people with flowers in their hands
Usericon van Saelwen
Posted 22-04-2004 23:29 by Saelwen Wijzig reactieProfiel van SaelwenQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 23:27 schreef ElitE het volgende:
de trein scheurde open en het LPG reageerde met het zuurstof waarbij een enorme hoeveelheid energie vrijkwam waardoor de lucht werd verwarmd en daardoor uit begon te zetten, daardoor werd alles weggeblaze n in de omgeving en daardoor zijn doden gevallen


Gefeliciteerd. Je hebt zojuist de oorzaak, die al bekend was, verteld. Ik had het over de REDEN. Da's iets heel anders.

[Dit bericht is gewijzigd door Saelwen op 22-04-2004 23:30]


A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-04-2004 23:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 april 2004 23:25 schreef Saelwen het volgende:
AIDS heet dat...

dat valt reuze mee, zolang de afrikaantjes lekker daar blijven wonen zullen ze daar uitsterven en kunnen we Afrika ombouwen tot grote dierentuin


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-04-2004 23:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 april 2004 23:29 schreef Saelwen het volgende:
Gefeliciteerd. Je hebt zojuist de oorzaak, die al bekend was, verteld. Ik had het over de REDEN. Da's iets heel anders.

dit was wel de reden waardoor de mensen doodgingen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Saelwen
Look at all the people with flowers in their hands
Usericon van Saelwen
Posted 22-04-2004 23:30 by Saelwen Wijzig reactieProfiel van SaelwenQuote dit bericht

Of als bergplaats voor mensen zonder moraal besef...


A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live...


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 22-04-2004 23:31 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 23:29 schreef ElitE het volgende:
dat valt reuze mee, zolang de afrikaantjes lekker daar blijven wonen zullen ze daar uitsterven en kunnen we Afrika ombouwen tot grote dierentuin


*kuch* ooit wel eens aan immigratie en vakanties gedacht?


Waag eens een dansje!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen