|
Auteur: |
|
|
een zanger vinden zal niet al te moeilijk worden maar een drummer hier vinden is knap lastig aangezien ik hier de enige ben en ik het al druk genoeg heb |
|
Hmm.. ik kom zelf niet in aanmerking maar ken wel veel mensen uit veenendaal.. hellaas schijnt er een overschot aan gitaristen te zijn en zijn drummers extremely rare .. Ook mensen die denken dat ze cool kunnen grunten /zingen zijn er genoeg, maar een kutzanger wil je ook niet in je band.. |
|
Hmm.. ik kom zelf niet in aanmerking maar ken wel veel mensen uit veenendaal.. hellaas schijnt er een overschot aan gitaristen te zijn en zijn drummers extremely rare .. Ook mensen die denken dat ze cool kunnen grunten /zingen zijn er genoeg, maar een kutzanger wil je ook niet in je band.. De mensen die ik ken drummen al bij bands en hebben denk ik geen tijd voor andere bands |
|
Ja, ik weet dat er zeer weinig drummers zijn. Vooral in Veenendaal. Van zangers heb ik ook nog geen reactie's gehad. Dus ik weet het ook niet. Wie ken je eigenlijk uit Veenendaal? |
Index / Muziek algemeen |