|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
beetje jammer... en vooral om het in Heavy Metal te zetten I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ehm... tjsa. Felicitaties zijn wel aan de orde. Bij deze. |
|
slotje.... They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
oe en daarvoro open je een topic AAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGG stelletje breezersletten VAL DOOOD ohja ik wil m'n kat nog de groeten doen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
lalala |
|
Tsja, iemand moet je toch voorbij niveau Rammstein brengen? Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
humm maf lijkt wel alsof al die metal jullie hersentjes heeft beschadigt ofzo. ik heb een nask leraar als metal fan |
|
ff serieus welke bands beveelt hij aan? |
|
quote:Dit is niet een reden om een topic voor te openen. MODS SLOTJE!!!! |
|
children of bodom ( heb hij gelijk in ) en rhapsody ik heb een nask leraar als metal fan |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Dan heeft je leraar in elk geval smaak. |
|
quote: Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
hey Nelson, jij ook hier ^^ |
|
Mijn oma luisterde laatst Sadistik Exekution Wat vinden jullie hiervan???????? wuust robuust |
|
ik weet hij trekt ook alle metal fans voor enzo mafkees, ik weet niet volgens mij zit hij ook op dit forum. ik heb een nask leraar als metal fan |
|
quote: Wat ben jij voor verdorven, ziekelijk, misbakken, achterhaald en te laat gepleegde abortus zeg?????? Metal je hersens beschadigen???? Ziek dat ben jij They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote:Je hebt op wat tenen getrapt |
|
niet ziek erg niet prettig gestoord metal rulezz maar dat maakt niet uit die mafkees deed moeilijk eigenaardig mannetje ik heb een nask leraar als metal fan |
|
quote: Nederlands MODDERFOKKER, do you speak it!? |
|
nope jammer genoeg niet en zinds wanneer neuken wij modder? ik heb een nask leraar als metal fan |
|
quote: Ik BeWn oOwK GoThIc.. iT RuLeZz wuust robuust |
|
quote: Echt waar jo? Zwengel MTV aan en je hebt al meer metalkennis. |
|
mtv staat gelijk aan micheal jackson ik weet niet wat voor metal jij luister maar volgens mij is dat toch echt pop ik heb een nask leraar als metal fan |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |