|
Auteur: |
|
|
oke, niet het hele programma bestaat uit metal, maar toch een paar leuke dingen voor de ZM-ers dacht ik zo... zaterdag 17 juli HARASZMENT (metal/hardrock; megadeth, metallica enz) COMA (metal en rock ballads) COLLISION (grind trashcore) PETER PAN SPEEDROCK (speedrock) 37 STABWOUNDS (metalcore, winnaar nu of nooit) FACE TOMORROW (emocore) MARK FOGGO (ska) en nog een haffel artiesten.. zondag 18 juli BONES (rock) SUN CAGED (tja...) THE MASTERS (80-ies metal coverband) SUN KISSED (sun caged + friends plays kiss) het is in lottum, bij venlo/horst/venray... goed te bereiken met auto. er is mogelijkheid voor overnachting... check hiervoor de site www.canix.nl/weistock |
|
Sun Kissed Ik heb ze gezien op nieuwjaarsdag, was heel geslaagd |
|
de zaterdag ziet er tof uit .... maar ja ... wel erg ver weg .... |
|
je kunt blijven slapen!! |
|
hmmm.... overweegbaar |
|
ik wou zeggen, 2 dagen fun, en je hoeft niet elke band te zien, dus kun je ook nog genieten van een koud pintje |
|
FF ter verduidelijking: Sun Caged speelt zelf dus niet, daar is Delphian voor in de plaats gekomen, maar 3 leden van de band SC doen samen met nog een gitarist en zanger sascha (van up the irons) een kiss set !! (ik zelf doe dus ook mee) met schmink, bloed etc etc dus be there !!!!!!! |
|
hehe cult!! tis niet ver weg, nog ff kijken dus zzz |
|
he marcel, hopelijk kunnen jullie volgend jaar wel spelen... was een goed feest. |
Index / Concerten |