IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Future Tense, 29/05 Babylon, Woerden Volgende pagina
Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 23-04-2004 11:37 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

De Nederlandse Heavy Metal band Future Tense, die op het HMM-Festival van 2003 een reunion-gig speelde geeft op 29 mei een concert in Babylon, Woerden
Ze spelen tijdens het maandelijkse "Woerdschok". Zaal open: 21:00
Prijs: 5,--

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 23-05-2004 20:56]

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 23-04-2004 11:42 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

sorry voor de caps in de titel helm

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 23-04-2004 11:47 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

te gek! ik ga als er niets in de weg zit zeker aanwezig zijn!

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 08-05-2004 11:40 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Gisteravond kreeg ik het trieste bericht dat de zanger van Future Tense -Cock van Drunen- afgelopen week in het ziekenhuis is opgenomen ten gevolge van een hartaanval.
Dit betekend dat het concert van 29 mei op de tocht is komen te staan, naar alle waarschijnlijkheid wordt dit concert afgelast.
Meer nieuws hierover volgt...

Sar'Goth the Warlock
Posted 08-05-2004 12:47 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hm das goed kut! hoop dat ie er weer boven op komt

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 08-05-2004 12:49 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

zeker wel, het schijnt naar omstandigheden wel goed met hem te gaan.

[off-topic] waar heb jij trouwens die gruwelijk heerschende patches van angelwitch en allied forces vandaan? [/off-topic]

Sar'Goth the Warlock
Posted 08-05-2004 12:55 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

angelwitch van Iron Pegasus!
allied forces zelf gemaakt
en je hebt mail!

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 08-05-2004 12:57 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

heersch!
mail gelezen

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 08-05-2004 13:00 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 11:40 schreef Metallica-Freak het volgende:
Gisteravond kreeg ik het trieste bericht dat de zanger van Future Tense -Cock van Drunen- afgelopen week in het ziekenhuis is opgenomen ten gevolge van een hartaanval.
Grmbl...dat nieuws kreeg ik ook al, mooi kut

Like Some Snow-white Marble Eyes

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 12-05-2004 10:22 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Het gaat niet meer door dus?

zzz

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 12-05-2004 11:43 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Waarschijnlijk niet nee, ik geef wel een brul zodra ik weet of het wel/niet doorgaat

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 12-05-2004 14:14 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

spijtig!

zzz

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 23-05-2004 15:15 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

HET GAAT WEL GEWOON DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helaas is dit optreden ook tevens het laatste in deze formatie. Na dit optreden zullen zanger Cock en gitarist Reinier de band verlaten.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-05-2004 16:36 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Spelen met Bolthorn!

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 23-05-2004 16:37 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Klopt, Bolthorn staat inderdaad in het voorprogramma

Sar'Goth the Warlock
Posted 23-05-2004 16:39 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

verplicht aanwezig dus heheh

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 23-05-2004 16:41 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Inderdaad

Heb je al enig idee hoe laat je in woerden zal zijn trouwens hanzl?

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 23-05-2004 16:41 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Wij zullen idd het voorprogramma verzorgen.

Wordt meteen een kennismaking en afscheid met Future Tense voor mij...

Op een Heerschende avond dan maar

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-05-2004 16:50 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2004 16:41 schreef Grimnir het volgende:
Wij zullen idd het voorprogramma verzorgen.

Wordt meteen een kennismaking en afscheid met Future Tense voor mij...

Op een Heerschende avond dan maar

Hahaha, ja

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-05-2004 16:51 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2004 16:50 schreef Iskariot het volgende:
Hahaha, ja
Weet je of Joris ook komt?

Uhm ik heb nog steeds geen meerdere persoonlijkheden...was dus tegen Grimnir bedoeld

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 23-05-2004 16:52]

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 23-05-2004 16:53 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Over die toko in Woerden, het bier is maar 1,20 voor een kwartliterglas, ik ben standaard dronken daar.
Jammer dat dit precies op de 29ste is, samen met het Leiden Deathfest, daar ga ik al heen.
Die tent zelf ligt op een wat vage plek, als mensen de weg niet weten wil ik wel een poging wagen om de route uit te leggen.

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 23-05-2004 16:55 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 23 mei 2004 16:51 schreef Iskariot het volgende:
Weet je of Joris ook komt?

Uhm ik heb nog steeds geen meerdere persoonlijkheden...was dus tegen Grimnir bedoeld

Weinig kans, maar ik zal 'm proberen mee te slepen...

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-05-2004 16:55 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2004 16:53 schreef CoenV het volgende:
Over die toko in Woerden, het bier is maar 1,20 voor een kwartliterglas, ik ben standaard dronken daar.
Jammer dat dit precies op de 29ste is, samen met het Leiden Deathfest, daar ga ik al heen.
Die tent zelf ligt op een wat vage plek, als mensen de weg niet weten wil ik wel een poging wagen om de route uit te leggen.

En Guiness schijnt 2,40 te zijn deze maand (zijn dat dan die halve liters!?)

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 23-05-2004 16:57 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2004 16:55 schreef Iskariot het volgende:

Dat zijn als ik het goed heb de halve liters jah

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 23-05-2004 16:57 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2004 16:55 schreef Iskariot het volgende:

Geen idee, ik beperk me meestal tot het gewone bier.
Maar qua prijzen is het gaaf geregeld daar.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-05-2004 16:59 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2004 16:55 schreef Grimnir het volgende:
Weinig kans, maar ik zal 'm proberen mee te slepen...
Zal ook wel ff aan z'n kop zeuren...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com