|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:AMORPHIS!!! zeker ten tijde van The tales from the thousand lakes op cd helemaal geweldig en live bakken ze er helemaal niets van ! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik had LOAD en Black album van Metallica, en kocht in Londen "Kill 'em All" blind (die had ik in NL nergens gezien). Dat was wel ff wennen... |
|
quote: Whaa...daarom is Burzum ook zo uniek, zo origineel...welke zanger gebruikt nou zo z'n stem? (k bedoel dus altijd, en dus niet voor alleen een cover ofzo, want Kanwulf kan Varg supergoed nadoen...misschien wel beter ) |
|
Toen ik ter ore kwam dat Metallica met een symfonisch orkest een cd ging maken(S&M),dacht ik : "huh?"Ik herkende ze gewoon niet meer(hou nl.enorm veel van Kill 'em all en Ride the lightning...) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Mayhem: Grand Declaration of War The Black: Apocalypesis (maar das 'n avant-garde band en daar moet je zo, ie zo ff aan wennen over 't algemeen) |
|
quote: Dat kan wel zo zijn, maar ik vind het gewoon moeilijk om aan de muziek van Burzum te wennen. the only pleasure is pain |
|
Suicide commando moest ik erg aan wennen, lijkt eerst gruwelijke tyfus herrie, maar het zit verdomd goed in mekaar "See you in Hellllllllllllllllllllllllll" |
|
quote:Ja, le vind 't goed of niet. ik ken maar weinig mensen die Burzum goed vinden. En velen zeggen het volgens mij ook alleen maar omdat ze er dan "bij horen". Twee vrienden schoten bij het horen in de slappe lach, dat kan ik dan wel weer waarderen... |
|
Ik schiet nog altijd in de lach als dani zn bek opentrekt... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik zeg ook niet dat ik Burzum slecht vind. De muziek klinkt te gek. (de zang vind ik alleen minder). [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 08-11-2001 21:22] the only pleasure is pain |
|
quote: van den hak op den tak.. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Ok, nu kan ik echt lastig gaan doen Ehem: De zang is een essentieel onderdeel van deze muziek. |
|
net is me een cd-tje geleend door een maat. de band heette carbonized en dit was een projectje van een vroegere entombed bassist en de de grote man van therion. de cd staat echt bol van de weirde voivod achtige muziek maar het klinkt wel heel gaaf. maar je moet er wel aan wennen |
|
quote: Klinkt als Voivod? Interessant! Kan je die uploaden? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
mutilator, misschien kunnen we iets ruilenofzo? kan ik jou een kopietje sturen van carbonized en nasty savage en jij maakt voor mij een kopietje van iets. hier is mijn emailadres : h_backx@hotmail.com ik heb nog mooit iets upgeload en wil dat ook best doen trouwens. als ik maar weet hoe hetmoet! |
|
quote:Kunnen jullie dit soort dingen over mail of icq regelen ? Thanx |
|
Al geruime tijd heb ik de twee albums van Qntal (genaamd I en II) Het is hele vage, spacy, folky medieval darkwave. Heel apart, en je moet het echt meerdere keren aandachtig luisteren, omdat de muziek heel complex is en zeer ingewikkeld is opgebouwd. Ik zou het niet weten, maar volgens mij is dit hele goeie muziek voor tijdens een flinke trip. |
|
quote: Dan moet ik het blijkbaar gewoon vaker luisteren, misschien dat ik er dan wel aan kan wennen. Ik zal hem wel opnemen op een bandje en dan een paar weken in mijn walkman laten zitten, die ik toch altijd opheb als ik naar mijn werk fiets (ongeveer 20 minuten fietsen). the only pleasure is pain |
|
quote: Heb ik nu nooit echt problemen mee gehad... Vond ze op EuroRock best wel leuk... |
|
ik blijf het typhus herrie vinden... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Yeah... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |