|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De Noorse thrashers She Said Destroy komen naar Nederland voor 2 optredens.Dit zullen hun enige optredens zijn buiten Noorwegen dit jaar. Vrijdag 4 juni in de Bachellor Club te Ell Dynamo pre-party met Bloodboil,Collision,The quinscent en OLX. Zaterdag 5 juni in de So What te Ede als support van Stormrider. Bij beide optredens worden video opnamen gemaakt voor een later te verschijnen live video-cdr. Voor bandinfo: http://shesaiddestroy.norge.cc Voor alle overige info: marcelbanziger@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 24-04-2004 12:41] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik vind t echt een vette band naam [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 24-04-2004 12:51] |
|
"Headbangbare" muziek maken is wel een minimale vereiste als je pretendeert metal te spelen heh |
|
Ben daar in de So What!!! |
|
quote: met alle respect voor de zaal "so what", tis natuurlijk nogal klein, weinig apparatuur e.d. of dat true overkomt in noorwegen? iig erg underground. Oud Vuil. |
|
quote:Da's waar ja maar helaas zijn er teveel bands die het schijnbaar toch niet kunnen.SSD in ieder geval wel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Zowel ik alsook SSD houden nu eenmaal van kleine zaaltjes.Daar is vaak de meest leuke sfeer voor zulke metaloptredens. Om een oud Nederlands spreekwoord te gebruiken: klein maar fijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Helemaal mee eens |
|
en dan wil engine of pain in de grote zaal.... |
|
liever een kleine zaal die vol staat met mensen dan een grote zaal die voor een kwartgevuld is....... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
precies... ik ben trouwes wel benieuwd naar SSD |
|
|
|
quote:Hey Tammi,bedankt voor het plaatsen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hmmm, die soundclips op de site... waarom niet gewoon wat mp3's om te downen, ik snap hier de ballen van Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
is er een cd uit ofzoiets? |
|
Ze hebben drie demo cd's uit waarvan 1 een cd-rom is met videoclips.De recensies van alledrie de demo's staat op www.vampire-magazine.com Tijdens de optredens zullen de demo's ook verkrijgbaar zijn evenals een nieuwe 7"EP (als die op tijd klaar is bij de drukkerij tenminste). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Een Noorse band die nog niet getekend is ??? Shit waar gaat dat heen met de wereld.. |
|
quote:Er zijn er wel meer haha. Audiopain is zo'n band die niet eens bij een label wil zitten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Heu, wat is daar het nut van dan? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Doe eens een gok ... |
|
quote: Het is geen black metal band, dus de compromisloze eeuwigdurende oorlog tegen joods homofiele bosnegers kan het niet zijn. Hmmm.... [Dit bericht is gewijzigd door M. op 18-05-2004 21:01] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Omdat ze gewoonweg geen labels vertrouwen omdat er teveel fout gaat.Het liefst houden ze zoveel mogelijk zelf in de hand.Ze nemen hun eigen muziek op,maken zelf de hoezen enz.Mocht er onverhoop iets fout gaan hoeven ze niemand anders dan henzelf te verwijten. Sverre(zang/gitaar) is trouwens de gastzanger bij Darkthrone Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
You all gotta go and see these guys! The will ROCK the living crap out of you! P.S. - For the ladies: They are all singel too!! (almost..) |
|
Effe een schop omhoog Kreeg trouwens te horen dat er nieuwe shirtjes verkrijgbaar zijn tijdens deze optredens.Hopelijk halen ze het om ook de nieuwe 7"ep op tijd af te hebben. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ze hebben tijd genoeg gehad... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |