![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Bij deze een Memorial-topic naar aanleiding van ons optreden op ZM-Fest en het volgende interview; http://www.zwaremetalen.com/interview/2525.html www.memorial.nl.nu Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Memorial is supertof en retestrak! Echt heel gaaf! Succes Memorial! ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
IMmemoreal is wel gaaf, maar daar gaat dit topic niet over ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
inderdaad maar je kent memorial dus niet? Jammer hoor "Sehnsucht" ![]() |
|
ja, immemorial is wel een gave band ja... gave zangeres ook... lompe strot en er toch zo onschuldig uitzien.. of was eht nu andersom... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
mEMORIAL ![]() ![]() |
|
quote: Ze hadden allemaal wel wat op (minder dan voorheen), alleen Micha (drummer) had niets op.. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: En ImmortellA had ook een beetje make-up op ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: Ik ben geen lid van de band ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Aanhang ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: Tsja, daar kan ik ook niets aan doen.. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Nee je word natuurlijk Gedwongen door Memorial om Vriendjes met ze te zijn.... Zodat hun ook uberstoer ende Heerschend zijn!! Toch ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: Juist! ![]() (Nu nog even vertellen dat ik niet echt een black-fan ben.. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Oei Oei! Kijk mensen ik heb contact met ImmortellA Kijk mij eens heerschen en stoer zijn! En ik ga ook om met Memorial(on topic) en die kunnen ImmortellA weer dus die zijn ook stoer en ik dus dubbelstoer! Whaaaaa!!! ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
ON TOPIC maar weer! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Tsk wannabe moderater Memorial Heerscht gewoon punt uit ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
Ik heb ooit de CD Enter My Megaron voor een prikkie op de gok gekocht (gewoon zin aan iets nieuws...), maar heb 'm onlangs via de ZM ruilhandel weer weggedaan. Moet eerlijk zeggen dat ik het een behoorlijk saaie plaat vind. Misschien wordt het navolgende werk beter. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: Jep enter my megaron heeft oude zanger en Bla Nieuwe nummers zijn veel beter En er komt nieuw werk aan ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
gaye kutbsand die de titel balck metalksbanf niety wardig is MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html ![]() |
|
is memorial een balck metalksbanf? klinkt interessant. Oud Vuil. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.scrotum.tk Überhammer ![]() |
|
nieuw genre dus? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: neem er nog een ker0l ![]() ![]() |
|
On topic!! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |