IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Cans - Beyond The Gates
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-04-2004 19:27 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Beyond The Gates het het soloproject van Hammerfall zanger Joacim Cans. Ik vraag me, na het horen van één nummer, ik godsnaam af waraom hij solo gaat? Het is net Hammerfall maar dan ietsje bombarischer (meer richting Rhapsody) maar wat ik er van heb gehoord klinkt behoorlijk standaard. Misschien bekrompen om tot die conclusie te komen na enkele mp3tjes maar als iemand goede argumenten heeft om Beyong the Gates een must-have te noemen... be my guest.

Overigens, dat het op Hammerfall lijkt is natuurlijk geen belediging. Ook vind ik de zang van Cans weer lekker, zijn typische 'gitaar-achtige' vocalen maken veel goed. Maar laat hem ALSJEBLIEFt zijn snor afscheren... ik zeg het niet graag maar nu is hij van een vrij knappe man een echte leernicht geworden . Powermetalhaters kunnen hem nu goed als boegbeeld voor hun quest naar het bashen van powermetal bands nemen .

http://www.joacimcans.com/UntitledFrameset-8.htm

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-04-2004 20:38 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Vindt het een beduidend mindere zanger in de hele grote vijver met zangers. Dus ik denk (weet zeker) dat ik deze cd maar stilletjes aan mij voorbij laat gaaan....

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2007 23:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wat een verschrikkelijke plaat zeg!

doelpubliek bestaat mijns inziens uitsluitend uit boulemische nichten

signature

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-06-2007 23:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 23:23 schreef Hypnos het volgende:
wat een verschrikkelijke plaat zeg!

doelpubliek bestaat mijns inziens uitsluitend uit boulemische nichten

Heb je weer een "oudtopicomhoogtrappenomeennietszeggendeopmerkingerbijteplaatsen" fase?

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2007 23:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 23:25 schreef Staalman het volgende:
Heb je weer een "oudtopicomhoogtrappenomeennietszeggendeopmerkingerbijteplaatsen" fase?

nee, ik geef kritiek op alles wat ik gedownload heb en zo

signature

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com