|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog luitjes hier geweest toevallig? [datum vermeld voor de duidelijkheid] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-04-2004 15:14] Ad Astra... |
|
ik niet Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
Had ik dit maar geweten . |
|
wrijf het erin met een verslag ik had echt zo graag willen gaan!!! Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
Lekker boeiend, je hebt trouwens nauwelijks haar op je kop. En wie boeit dit nu, maak zo'n topic aan voordat het concert plaats vind en maak mensen niet achteraf blij met een verdorde mus. Lummel. |
|
Ik vraag alleen of er daadwerkelijk mensen van hier er geweest zijn Ad Astra... |
|
quote: Hou je kop toch eens mannetje |
|
Ik was er, was een hele leuke avond |
|
had ik op zich ook best bij willen zijn, als ik er überhaupt al iets vanaf wist... toch maar vaker in het concertentopic kijken We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Nee, ik was er niet. En ik denk ook niet dat ik iets gemist heb. Doe mij maar MF! |
|
Ik was er ook, maar ik beschouw me niet direct als "iemand van hier" (en ik neem aan dat dat wederzijds zal zijn). Eerste band vond ik nogal schizofreen overkomen: zanger leek meer een blekkie, terwijl de rest van de band meer geïnteresseerd leek te zijn in 't spelen van melodieuze (Gothenburg) metal. Ik was niet erg onder de indruk en de Arch Enemy-cover (hoewel op zich een vet nummer) was echt RUK: te snel gespeeld, waardoor het vette slepende van het nummer (Silverwing) nogal verloren ging. Tweede band was DM. Tja... Visueel was 't inderdaad wel in orde verder. Toen Cirith eenmaal begon was ik helaas nogal vermoeid (jaja, Sesamstraat was al lang afgelopen) dus alleen nog een beetje geheadbangt bij Total Death (blijft een heersende cover). Verder zijn nieuwe nummers altijd leuk om te horen, maar verhogen de publieksparticipatie meestal niet echt (ik heb dan meer de neiging om te luisteren dan een beetje lukraak te gaan haarzwaaien). Degelijk optreden van de heren; hopelijk schiet Ketzer een beetje op met 't uitbrengen van de zilverling. |
|
Ik was er ook. Ik vond de eerste band maar kut. Die zanger was echt gay. Moesten we daar nu zo lang op wachten? Desensitised speelde wel bruut. En Cirith heb ik niet helemaal gezien, heb ze de laatste tijd al erg vaak gezien. En het straalde er dit keer nou niet echt vanaf. Wat lopen er trouwens een gekken rond in Venray. Een of andere gekke gast begon ineens heel geïnteresseerd tegen mij en een vriend van me te doen. En te zeggen dat ie schizofreen was en dat ie snel agressief kon worden. Ik wist dat er een "gekkenhuis" in Venray stond, maar niedt dat ze ook los mochten rondlopen... don't mistake lack of talent for genius |
|
quote:Wel 2 of 3 figuren met paint op gezien (in het publiek, that is). Ik dacht dat dat inmiddels toch wel echt tot het verleden zou behoren... |
|
Wrsch. dat ze in de omliggende gebieden nog geen telefoonlijnen e.d. moderne communicatiemiddelen hebben. |
|
quote: Ow... je bedoelt Total DES ? |
|
quote: Idd, zag er echt triest uit. don't mistake lack of talent for genius |
|
was t wel een beetje druk? ik ben er laats geweest, zat die hele toko vol, kwam erachter dat ze regelmatig metal boekte... en dat zo dichtbij |
|
quote:Misscien zag je junks ?? |
|
quote:Hehe, of kors! |
|
quote:het was weer vollr bak Al moet ik zeggen dat tijdens Cirith Gorgor het wat leeg begon te lopen, maar zij begonnen dan ook pas na twaalf uur te spelen... |
|
quote: Typisch "zuiden des lands" he!? |
|
quote: Pardon?? |
|
Ik was erbij met mijn vrienden. Lekker avondje metal dicht in de buurt. |
|
quote: waar jij ook woont... |
|
Precies! ik bedoelde het dan ook zeker niet negatief |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |