|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, bedankt Doe mij maar MF! |
|
quote: Ja... en? Iemand enig idee waar in Gent? Op de site van de Frontline vind ik dit alvast niet terug. E-mail adres organisatie? Je kan me de bout hachelen! |
|
Als Urgehal kan garanderen dat ze veel van Arma Cristi spelen wil ik het zien....andere platen waren een beetje teleurstellend. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Uiteraard gaan ze dat speciaal voor jou doen, aangezien je anders niet komt. Aan het dagdromen, knul? |
|
Anders reageer je overal serieus op..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik zal er in arnhem zijn |
|
wellicht kom ik ook in rotterdam kijken "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Duurt nog een tijdje maar ik denk dat ik er in Arnhem wel bij ben... |
|
KUTTTT!!! Dan zit ik in Tsjechie |
|
Ik probeer wel naar Rotterdam te komen dan. |
|
Arnhem en Rotterdam ben ik van de partij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: is 2x niet een beetje veel van het goeie? of ga je interviews/reviews doen? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
oe! Thunderbolt.... al last met de AFA gehad? haha |
|
niks voor mij MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: hehe, die zijn toch al een tijdje ns-af? |
|
Ja. |
|
Die datum van Arnhem is mooi debiel, is in het zelfde weekend als UTBS. |
|
Misschien ook wel aanwezig in Arnhem |
|
quote:Ik ben dan inderdaad van plan een interview te doen. Verder is "Arma Christi" een geweldige plaat dus ik wil wel 2 keer van zo'n optreden genieten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Even onder de aandacht brengen. |
|
quote: Maar dat boeit de Hippiejugend (aka AFA) niet, die gaa gewoon heisa maken hoor |
|
word weer een RTL 4 uitzending hehe. Ik heb thuis nog een interview liggen met thunderbolt met redelijk wat twijfelachtige kiekjes en uitspraken. |
|
Zeer zeker aanwezig in Rotterdam! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: gezellig "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ach, alle Poolse bands hebben toch hun ridderpakjes & rechterarmen in de lucht periode (gehad), grote zaak. Schel |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |