![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
gaan er zaterdag nog mensen hier naartoe?? ikke wel !! ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
SHIT! Dan kan ik niet ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Laat ik alvast de eerste in deze topic zijn: Edgay..... ![]() Veel plezier. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
leuk chelman ![]() ![]() ik ben van plan om komend weekend in Duitsland te gaan (Keulen) ![]() Bruce Banner ![]() |
|
regel maar een grotere auto ![]() zzz ![]() |
|
als ik met iemand mee kan rijden ben ik er graag bij.. Edguy heerscht! Denk alleen niet dat het doorgaat ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 26-04-2004 12:30] ![]() |
|
quote:ha ha thanx ![]() heb dr zin in !! vanmiddag een paar nieuwe nummers zitten luisteren...geweldig!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Veel plezier enzo. Ik ga niet. Doe mij maar MF! ![]() |
|
quote: Edguy staat momenteel samen met Sonata Arctica bovenaan de powermetal-trap. het nieuwe album is een welhaast perfecte mix van powermetal, true-metal en heavy metal... verpakt in een typische Edguy saus. Staat werkelijk geen slecht nummer op. Als ze nj in de Biebob zouden komen had ik het kunnen fietsen... ![]() |
|
quote:was t maar in de biebob....3 jaar geleden gaven ze daar een geweldige show weg! wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Op de Edguy website ein in het boekje van hellfire club staat nogsteeds Biebob- Vosselaar - Belgie... toen sprong ik nog een gat in de lucht ![]() ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 26-04-2004 20:32] wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
en ver weg! zzz ![]() |
|
Oelah, het is in Hof ter Loo te doen? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote:ja!kom je ook? ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Lijkt me erg leuk! alleen wanneer en met wie kan ik gaan? ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
waarom komen ze nou niet gewoon naar Nederland ![]() ![]() etcetera ![]() |
|
quote:komende zaterdag ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Ik ga zaterdag ook. En ik ga ze morgen ook ff in Oberhausen Duitsland bekijken. Half zat is ook maar weg gegooid geld. ![]() |
|
quote: Balen, Ga dan al naar een Keltisch Festival. Veel plezier btw! ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
HET WAS RUIGGGGGGGGG!! jammer dat Tobias een beetje ziek was, daarom speelde Brainstorm langer, maar dat was helemaal niet erg want die waren even ruig als de hoofd act !!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |