|
Auteur: |
|
|
gaan er zaterdag nog mensen hier naartoe?? ikke wel !! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
SHIT! Dan kan ik niet I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Laat ik alvast de eerste in deze topic zijn: Edgay..... Veel plezier. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
leuk chelman ik ben van plan om komend weekend in Duitsland te gaan (Keulen) Bruce Banner |
|
regel maar een grotere auto zzz |
|
als ik met iemand mee kan rijden ben ik er graag bij.. Edguy heerscht! Denk alleen niet dat het doorgaat [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 26-04-2004 12:30] |
|
quote:ha ha thanx heb dr zin in !! vanmiddag een paar nieuwe nummers zitten luisteren...geweldig!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Veel plezier enzo. Ik ga niet. Doe mij maar MF! |
|
quote: Edguy staat momenteel samen met Sonata Arctica bovenaan de powermetal-trap. het nieuwe album is een welhaast perfecte mix van powermetal, true-metal en heavy metal... verpakt in een typische Edguy saus. Staat werkelijk geen slecht nummer op. Als ze nj in de Biebob zouden komen had ik het kunnen fietsen... |
|
quote:was t maar in de biebob....3 jaar geleden gaven ze daar een geweldige show weg! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Op de Edguy website ein in het boekje van hellfire club staat nogsteeds Biebob- Vosselaar - Belgie... toen sprong ik nog een gat in de lucht |
|
quote:mjah hof ter loo is ook wel okee!!! [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 26-04-2004 20:32] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
en ver weg! zzz |
|
Oelah, het is in Hof ter Loo te doen? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:ja!kom je ook? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Lijkt me erg leuk! alleen wanneer en met wie kan ik gaan? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
waarom komen ze nou niet gewoon naar Nederland etcetera |
|
quote:komende zaterdag wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ga zaterdag ook. En ik ga ze morgen ook ff in Oberhausen Duitsland bekijken. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: Balen, Ga dan al naar een Keltisch Festival. Veel plezier btw! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
HET WAS RUIGGGGGGGGG!! jammer dat Tobias een beetje ziek was, daarom speelde Brainstorm langer, maar dat was helemaal niet erg want die waren even ruig als de hoofd act !!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Index / Concerten |