|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het ligt eraan waar je naartoe moet uiteraard en of je de trein op Lombardijen pakt of dat je eerst naar Centraal gaat (met de tram), dan kan je later weg. Nu bedenk ik me ook dat we nog kunnen proberen om met Thanatos te switchen zodat we als 1-na-laatste spelen. Wordt vervolgd. [Dit bericht is gewijzigd door Der_Pim op 27-05-2004 16:47] |
|
quote: wanneer? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: zou heel erg cool zijn |
|
quote:Kleine edit: Als ik nog niet verhuist ben naar Ierland ben ik er quote:mooi toch? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Schema zal er zo uit gaan zien: 20.00 deur (misschien ook wel iets eerder, ligt er aan of het personeel op tijd is) 20.15-20.55 The Eleventh Room 21.05-21.45 Pulmonary Abscess 22.00-22.50 Thanatos 23.05-00.05 OT Het is trouwens het allereerste optreden van de Groningse 1-mans doomband T11R. Mainman Ralph heeft 3 sessie-muzikanten om zijn apocalyptische doom ten gehore te brengen. |
|
das vrij kansloos dan voor mij, laatste trein vertrekt al om 22.59 uur volgende keer beter [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 27-05-2004 20:29] |
|
Als je richting Eindhoven woont kan ik je nog een lift geven. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: tilburg is in die richting!!! zou heel erg tof zijn uiteraard! mijn vriendin zal er alleen ook bij zijn, is er plek voor ons 2-en? |
|
4-personenn wagen tegen die tijd, dus dat moet passen met z'n vieren mail me tegen die tijd nog eens! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Elf nou toch je rijbewijs gehaald??????????????? gefeliciteerd maat They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Het lijkt wel of de NS steeds vroeger stopt met het laten rijden van treinen. 11 uur is echt vroeg zeg. |
|
mensen die terugmoeten naar Schiedam of Spijkenisse kunnen eventueel ook wel met ons terugrijden |
|
quote: geweldig! zal ik zeker doen! |
|
Er zijn inmiddels ook nieuwe shirts, longsleeves, hooded sweaters en girlies met de CD-hoes erop verkrijgbaar. |
|
Geweldig, T11R in de Baroeg. Heb ze nog niet gehoord, maar Ralph kennende zal het wel over-de-top-doom zijn. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
ach ja...dan kom ik ook maar voor Thanatos. Oh ja, mijn hele familie neem ik mee (nee echt...of nemen ze mij nu juist mee?): - zus - broer 1 - broer 2 - en waarschijnlijk nog wat Imbolc mensen [edit] damn: ik vergeet mijn eigen aanhang te noemen... [Dit bericht is gewijzigd door ivar op 02-06-2004 19:41] |
|
@Pink Floyd is het nog mogelijk dat we mee kunnen rijden op de terugweg? mail me anders op markzuurhout at hetemail.com |
|
kick |
|
onzekerheid zuigt |
|
let's leave this world behind |
|
quote: he cool een stukje LOA lyric ow u keek natuurlijk naar mijn signature [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 08-06-2004 11:26] |
|
ik dacht ik ga even verder op jouw undersign... ps het is trouwens: just give me one good reason to live i'll give you three to die [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 08-06-2004 11:28] |
|
ben net wakker |
|
Eh... gooi jullie MSN aan en ga daar verder? Dit is een Officium Triste topic, geen Life of Agony topic I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |