IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Oudere goden of modern? Vorige pagina | Volgende pagina
winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 27-04-2004 3:14 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2004 22:08 schreef venom rules het volgende:
oud

N.W.O.B.H.M

errr...
nwobhm is inmiddels niet zo nieuw meer hoor.

My madness, my sadness

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 27-04-2004 3:14 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

yeash inbderdaad, er komt bnoh genoedg goeds uit dezer dagen, dus zeikenb dat vroeger alles bveter was is voor fosielenb die kaneker hebbenm

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 27-04-2004 3:21 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

lol, ik denk dat het tijd is om je nest in te duiken kerel, je typt een beetje moeilijk

My madness, my sadness

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 27-04-2004 3:22 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

ah niet miependst hoort bij dyslecksie

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 27-04-2004 3:22 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

gosdvdre zie mij eens heersen!!!

zombie
Usericon van zombie
Posted 27-04-2004 6:41 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Het is mij om het even.

Dolen
Usericon van Dolen
Posted 27-04-2004 20:38 by Dolen Wijzig reactieProfiel van DolenQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2004 20:19 schreef Immortella het volgende:
Conclusie: Iedereen houdt van goede (naar persoonlijke voorkeur) bands. Of ze nu oud of nieuw zijn.

Helemaal fout! Zo vind ik bijvoorbeeld als ik een nieuwe band goed vind, deze toch niet goed omdat-ie nieuw en dus niet oud is en daarom niet goed kan zijn. Als ik daarentegen een oude band niet goed vind, vind ik deze toch goed omdat-ie oud is en dus wel goed moet zijn, in tegenstelling tot nieuwe bands dus.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-04-2004 21:16 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Moeilijk te zeggen. In welk genre hé?

bvb in BM : daar zijn nog veel nieuwe bands die me wel aanspreken.
Ook thrash mag liefst maar hoeft niet per sé oud te zijn.

Ik ga gewoon voor wat ik goed vind. Maar spullen als de Haunted kunnen me niet echt bekoren, ik weet niet waar dat aan ligt...en trek het me ook niet aan

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-04-2004 21:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 20:38 schreef Dolen het volgende:
Helemaal fout! Zo vind ik bijvoorbeeld als ik een nieuwe band goed vind, deze toch niet goed omdat-ie nieuw en dus niet oud is en daarom niet goed kan zijn. Als ik daarentegen een oude band niet goed vind, vind ik deze toch goed omdat-ie oud is en dus wel goed moet zijn, in tegenstelling tot nieuwe bands dus.

WTF?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-04-2004 21:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Mij is het om het even of we het over 'nieuwe' of 'oude' goden hebben. De muziek moet spreken en dit geldt voor elke genre van popmuziek tot blackmetal en van klassiek tot jazz.

Originaliteit is een kenmerk wat voor mij zeer belangrijk is. Helaas is metal een zeer conservatief genre waar het treden buiten de gebaande grenzen vaak door de metalmassa afgestraft wordt....

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 27-04-2004 21:28 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Onder ouden versta ik dus heel wat bands, gaat zo van eind de jaren zestig tot de jaren tachtig. De jaren negentig reken ik al bij de nieuweren, de moderne generatie.

Ik houd gewoon van veel soorten muziek, dan hoor je talloze bands graag uit de meest uiteenlopende muzieksoorten en uit veel perioden (eind jaren zestig, begin van de rock, beginjaren van de newwave begin de jaren tachtig, de kleinkunst van, zeg maar, eind de jaren zestig tot..., de opkomst van de hardrock door de jaren zeventig heen, vele commerciële bands van de jaren tachtig, artisten als Pattie Smith, Bob Dylan, Boudewijn De Groot, Louis Neefs, Enya,...)

Om over het moderne werk maar te zwijgen.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-06-2004 22:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

net Sadistic intent's version van de possessed-klassieker "the exorcist gehoord. Wat een verspilling dat Jeff Baccara niet meer in een band zingt. En die band waarin hij zou moetenzingen zou dan eigenlijk gewoon Possessed moeten zijn. J. B. rost er echt 99.5 % van de huidige zogenaamde brute zangers uit. En het materiaal van Possessed(zeker hun debuut) is een weergaloze klassieker voor de metal scene.
(ja, het is al vaker gezegd maar het kan niet vaak genoeg gezegd worden).

Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 01-06-2004 22:51 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

hoe vaak wordt FORBIDDEN wel niet vergeten?

:p

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 01-06-2004 22:52 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Forbidden is vet!

Geef mij ook maar oudere muziek!

Like Some Snow-white Marble Eyes

attila_de_hun
Posted 01-06-2004 22:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 22:51 schreef Spuitpoep het volgende:
hoe vaak wordt FORBIDDEN wel niet vergeten?

ook vaak.

Spuitpoep
Usericon van Spuitpoep
Posted 01-06-2004 22:56 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

en die ONSLAUGHT !

Skull
Usericon van Skull
Posted 01-06-2004 23:05 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

Onslaught - Power from hell!!!

- Mutatis mutandis -

attila_de_hun
Posted 01-06-2004 23:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 22:56 schreef Spuitpoep het volgende:
en die ONSLAUGHT !

ja, die ook alhoewel die toch iets minder zijn als Possessed en Forbidden. Ook genoemd moeten worden zijn onder andere:

vio-lence
blind illusion
realm

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 01-06-2004 23:06 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

@atilla: Vio-Lence was ik inderdaad ook bijna weer vergeten! Whiplash hoort hier natuurlijk ook in thuis!

Like Some Snow-white Marble Eyes

Spuitpoep
Usericon van Spuitpoep
Posted 01-06-2004 23:07 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 23:06 schreef Pink Floyd het volgende:
@atilla: Vio-Lence was ik inderdaad ook bijna weer vergeten! Whiplash hoort hier natuurlijk ook in thuis!

HEATHEN

en xentrix in mindere mate

attila_de_hun
Posted 01-06-2004 23:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 23:07 schreef Spuitpoep het volgende:
HEATHEN

en xentrix in mindere mate

van heathen is weer een cd verkrijgbaar. die heet "recover"en staat volgens mij vol covers. dus moglijk is dat iets voor jou? hun debuut vind ik overigesn erg goed.

en vio-lence is jammer dat een reunie is stopgezet omdat phil demmel bij machinehead is gaan spelen.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-06-2004 23:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 23:05 schreef attila_de_hun het volgende:
(...)

vio-lence

(...)

Attila, wat vond jij ook al weer van Machine Head?

(Sorry, dat was niet aardig van mij... )

edit: En dan ben ik godverdomme nog net te laat ook...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 01-06-2004 23:11]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Skull
Usericon van Skull
Posted 01-06-2004 23:12 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

Picture!!

- Mutatis mutandis -

attila_de_hun
Posted 01-06-2004 23:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 23:10 schreef altx het volgende:
Attila, wat vond jij ook al weer van Machine Head?

(Sorry, dat was niet aardig van mij... )

machinehead is mijn absolute lievelingsband. ik ben een echte rob flynn fan. rob flyn is cool en een voorbeeld voor iedereen. machinhead speelt "nep"bands als possessed, celtic frost, bathory, cannibal corpse etc het stront in de ogen.

wist je dat rob flyn de metal heeft uitgevonden? alle bands hebben hun riffs bij hem gejat, vooral de oude metallica en slayer. die man is dus een onderschat genie.

all hail to machinehead

oja, Cliff burton heeft nog bassles gehad van Robb Flynn. (en drie maal raden wie eigenlijk de clown in slipknot is.....)

(wie bovenstaande gelooft is gek, ik zou geband moet worden om zulke vuile leugens te verspreiden)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-06-2004 23:15]

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 01-06-2004 23:16 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Gelijk heb je! Elke band speelt CC zo stront in de ogen.

F*ck hippies

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com