|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
yeash inbderdaad, er komt bnoh genoedg goeds uit dezer dagen, dus zeikenb dat vroeger alles bveter was is voor fosielenb die kaneker hebbenm MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
lol, ik denk dat het tijd is om je nest in te duiken kerel, je typt een beetje moeilijk My madness, my sadness |
|
ah niet miependst hoort bij dyslecksie MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
gosdvdre zie mij eens heersen!!! MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Het is mij om het even. |
|
quote: Helemaal fout! Zo vind ik bijvoorbeeld als ik een nieuwe band goed vind, deze toch niet goed omdat-ie nieuw en dus niet oud is en daarom niet goed kan zijn. Als ik daarentegen een oude band niet goed vind, vind ik deze toch goed omdat-ie oud is en dus wel goed moet zijn, in tegenstelling tot nieuwe bands dus. |
|
Moeilijk te zeggen. In welk genre hé? bvb in BM : daar zijn nog veel nieuwe bands die me wel aanspreken. Ook thrash mag liefst maar hoeft niet per sé oud te zijn. Ik ga gewoon voor wat ik goed vind. Maar spullen als de Haunted kunnen me niet echt bekoren, ik weet niet waar dat aan ligt...en trek het me ook niet aan I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: WTF? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mij is het om het even of we het over 'nieuwe' of 'oude' goden hebben. De muziek moet spreken en dit geldt voor elke genre van popmuziek tot blackmetal en van klassiek tot jazz. Originaliteit is een kenmerk wat voor mij zeer belangrijk is. Helaas is metal een zeer conservatief genre waar het treden buiten de gebaande grenzen vaak door de metalmassa afgestraft wordt.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Onder ouden versta ik dus heel wat bands, gaat zo van eind de jaren zestig tot de jaren tachtig. De jaren negentig reken ik al bij de nieuweren, de moderne generatie. Ik houd gewoon van veel soorten muziek, dan hoor je talloze bands graag uit de meest uiteenlopende muzieksoorten en uit veel perioden (eind jaren zestig, begin van de rock, beginjaren van de newwave begin de jaren tachtig, de kleinkunst van, zeg maar, eind de jaren zestig tot..., de opkomst van de hardrock door de jaren zeventig heen, vele commerciële bands van de jaren tachtig, artisten als Pattie Smith, Bob Dylan, Boudewijn De Groot, Louis Neefs, Enya,...) Om over het moderne werk maar te zwijgen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
net Sadistic intent's version van de possessed-klassieker "the exorcist gehoord. Wat een verspilling dat Jeff Baccara niet meer in een band zingt. En die band waarin hij zou moetenzingen zou dan eigenlijk gewoon Possessed moeten zijn. J. B. rost er echt 99.5 % van de huidige zogenaamde brute zangers uit. En het materiaal van Possessed(zeker hun debuut) is een weergaloze klassieker voor de metal scene. (ja, het is al vaker gezegd maar het kan niet vaak genoeg gezegd worden). |
|
hoe vaak wordt FORBIDDEN wel niet vergeten? :p |
|
Forbidden is vet! Geef mij ook maar oudere muziek! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: ook vaak. |
|
en die ONSLAUGHT ! :p |
|
Onslaught - Power from hell!!! - Mutatis mutandis - |
|
quote: ja, die ook alhoewel die toch iets minder zijn als Possessed en Forbidden. Ook genoemd moeten worden zijn onder andere: vio-lence blind illusion realm |
|
@atilla: Vio-Lence was ik inderdaad ook bijna weer vergeten! Whiplash hoort hier natuurlijk ook in thuis! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: HEATHEN en xentrix in mindere mate :p |
|
quote: van heathen is weer een cd verkrijgbaar. die heet "recover"en staat volgens mij vol covers. dus moglijk is dat iets voor jou? hun debuut vind ik overigesn erg goed. en vio-lence is jammer dat een reunie is stopgezet omdat phil demmel bij machinehead is gaan spelen. |
|
quote: Attila, wat vond jij ook al weer van Machine Head? (Sorry, dat was niet aardig van mij... ) edit: En dan ben ik godverdomme nog net te laat ook... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 01-06-2004 23:11] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Picture!! - Mutatis mutandis - |
|
quote: machinehead is mijn absolute lievelingsband. ik ben een echte rob flynn fan. rob flyn is cool en een voorbeeld voor iedereen. machinhead speelt "nep"bands als possessed, celtic frost, bathory, cannibal corpse etc het stront in de ogen. wist je dat rob flyn de metal heeft uitgevonden? alle bands hebben hun riffs bij hem gejat, vooral de oude metallica en slayer. die man is dus een onderschat genie. all hail to machinehead oja, Cliff burton heeft nog bassles gehad van Robb Flynn. (en drie maal raden wie eigenlijk de clown in slipknot is.....) (wie bovenstaande gelooft is gek, ik zou geband moet worden om zulke vuile leugens te verspreiden) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-06-2004 23:15] |
|
Gelijk heb je! Elke band speelt CC zo stront in de ogen. F*ck hippies |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |