|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Grr, ik vind niemand om mee te gaan. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Kom je toch met de trein? Daarbij wil ik je best de rest van de dag gez(w)elschap houden hoor! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
lol, zou erg leuk zijn. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Doen we dat! Ik loop daar vanaf 1 uur rond, spreek me maar aan. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Mkay, random mensen aanklampen. "ben jij van ZM?" Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: haha.. gok dat de meeste mensen van metalfan zijn.. |
|
quote: Hehhe, dan zeg ik ook gewoon keihard "nee". Op de vraag "ben jij Rutan" zul je een bevestigend antwoord krijgen. Maar goed, waarschijnlijk dissection shirt aan en hatred petje op. Daarbij organiseer ik de dag What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: *schrijft op Rutan: Dissection shirt, Hatred petje.. vragen of hij Rutan is, niet zm |
|
quote: Haha. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik ben morgen ook van de partij. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Jeuj. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Tot morgen! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Was gezellig! Jammer dat ik na Conquestador alweer naar huis moest. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: ik vond het niks. We zijn na de derde band al weer gegaan. |
|
Het was tof. Heb me reuze vermaakt. En nu pitten What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Jep, het was leuk.. Leuk publiek, 2 leuke bands (CP en SoD) geslaagde avond. |
|
Het was wel een gezellig dagje. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Absoluut! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ik geloof dat je nog weggebracht bent door aadspeedrock? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
jeps. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Het was echt gezellig Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
En er was bier.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
volgende keer ben ik er vast ook bij..kut verjaardagen!! Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: smoesjes What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |