|
Auteur: |
|
|
Voor de liefhebbers van (vooral) Zyklon, maar ook Red Harvest met een beetje de latere Emperor klinkt er in door. http://www.mindgrinder.com/ Mindgrinder - MindTech Label: Nocturnal Art Productions 1. Regeneration 2. War Solution 3. Deception 4. Starspawned Vision 5. Human Error 6. Fire & Equanimity 7. Sadistic Images 8. Durviving Gadzooks 9. Soul Inferno (Bonustrack) Spil van de groep is ene Cosmocrator (bas/zang), die ook in Source of Tide, Zyklon en Windir gespeeld schijnt te hebben. |
|
Godver !!! Ik had een topic over een GRINDCORE band verwacht met zo een bandnaam, geen idiote Black Metal band ! |
|
quote: Dat zeg ik gamma: ...al moet ik zeggen dat de naam me het ergste deed vermoeden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Je houd dus duidelijk niet van goede muziek |
|
Godver! Dit klinkt lekker! |
|
Heb de review geschreven op Vampire....lekkere plaat,klinkt veel naar Morbid angel...ook leuke videoclip op de cd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb gisteren de nieuwe plaat "Riot detonator" ontvangen en die klinkt momenteel nog beter dan z'n voorganger Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
dit is ook gedaan zeker? signature |
|
Nee, bestaat nog steeds. Er zou een nieuw album aan moeten komen. |
Index / Heavy Metal |