|
Auteur: |
|
|
Iemand ooit weleens van deze band gehoord? En zo ja, wat vindt men ervan? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Kijk eens aan, dat is idd het album wat ik nu in mijn bezit heb. Had er ook nog nooit van gehoord, maar ik vind het wel erg goed uitgevoer allemaal. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Nee. nooit van gehoord |
|
zit net "Far from the Madding Crowd" te luisteren.. Jammer dat dit topic zo rustig is, tis namelijk erg vet!!! (voornamelijk voor de power/heavymetal liefhebbers dan) ) |
|
iemand de nieuwe al gehoord? signature |
|
quote: Aha. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nee. Vraag me af of het weer van die totaal over de toppe (cheesy is the word) powermetal is, met tientallen duizelingwekkende gitaarloopjes in elk nummer. Best leuk, maar wel met mate. Als je WH leuk vindt, dan is Manticora misschien ook je ding |
|
Manticora, ik werd onnozel van die zanger nog niet zo erg als Skylark maar toch signature |
|
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst WH geluisterd heb. |
|
Vanmiddag de nieuwe plaat 'Salt' beluisterd en die is weer heel erg gaaf. Progressieve power metal. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
signature |
|
WH is zeker een gave band. Zo zijn er niet veel. Salt is 1 van mijn favoriete albums van dit jaar! I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
quote: Kijk eens aan! Scenepoints voor jou. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zo, myspace ff gecheckt. Klinkt lang niet slecht! Was de naam wel eens vaker tegen gekomen maar om 1 of andere reden had ik altijd het idee dat dit zo'n gezapige progrock band was. De zanger klinkt me verrekte bekend in de oren. Heeft die ook meegedaan op een plaat van zo'n toetsenwonder? Ben de naam van die gast even kwijt, was dat niet de band Time Oddysey? |
|
Je bedoelt Richard Andersson's Space Odyssey? Daar zingt hij inderdaad op mee. Hij zit ook in Lion's Share en Astral Doors. Ook erg smakelijke bands, niet in de laatste plaats door de zang I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
die Astral Doors vond ik maar een flauw afkooksel signature |
Index / Heavy Metal |