IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Thin Lizzy Tribute, 5 mei Paradiso A'dam
Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 28-04-2004 19:23 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

THIN LIZZY TRIBUTE - LIVE & DANGEROUS

door:
ROSS CURRY
PETER VINK
ED WARBY
BOUDEWIJN BONEBAKKER

woensdag 5 mei

PARADISO AMSTERDAM
Aanvang 21:00 uur
Entree 7,50 plus lidmaatschap

Enkele quotes uit recensies n.a.v. het optreden in Mezz 4 jan jl.:

"Al bij de eerste tonen van Jailbreak stond het kippenvel op mijn armen..."

"Curry en Bonebakker speelde meerdere malen de geweldige twinsolo's van de meest bekende Lizzy gitaar duo's perfect na..."

"Bassist Vink kon zich geweldig uitleven op het ronkende baswerk van Lynnott..."

"Ed Warby! Ongelooflijk wat deze man presteert; zelden iemand zo strak zo moeiteloos zien drummen. Hij begreep de swing en groove van Lizzy drummer Brian Downey tot in de puntjes..."

"Van Ross Curry wist ik dat hij gezegend was met een goede strot, maar dat hij zo imponerend gitaar kon spelen was een aangename verrassing..."

"...met de perfecte kennis van de historie van Thin Lizzy degradeerden Live & Dangerous menig goedbetaalde hard rock tribute band tot imitatie clowns.."

[Dit bericht is gewijzigd door Pazuzu op 28-04-2004 19:34]

"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-04-2004 19:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

VIND JE HET HEEL ERG OM IETS MINDER HARD TE PRATEN?

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-04-2004 19:31]

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 28-04-2004 19:34 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

whaha het komt wel hard over idd

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 28-04-2004 19:35 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

sorry, slashje te weinig...

"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 28-04-2004 19:38 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

misschien domme vraag maar welk lidmaatschap bedoelen ze hier?

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 28-04-2004 19:43 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2004 19:38 schreef DaVinz het volgende:
misschien domme vraag maar welk lidmaatschap bedoelen ze hier?

Zaal-lidmaatschap, volgens mij een knaak ofzo, soort van verplicht aan te schaffen kortingskaart.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 28-04-2004 19:46 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2004 19:43 schreef Pazuzu het volgende:
Zaal-lidmaatschap, volgens mij een knaak ofzo, soort van verplicht aan te schaffen kortingskaart.
ah ok, net zoals bij Vera, Groningen dus ... nou klinkt wel grappig... maar ik ben in Milaan dus gaat lastig om er te wezen

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-04-2004 2:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Live and Dangerous is een goede plaat. maar om het live(r) te horen hoef ik toch echt niet naar A'dam.

Daops
Usericon van Daops
Posted 29-04-2004 11:55 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Wel een interessante bandbezetting. Twee ex-Gorefest leden, Peter Vink (Q65, Star One, Finch).

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 29-04-2004 21:07 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 2:12 schreef ghoulliette het volgende:
Live and Dangerous is een goede plaat. maar om het live(r) te horen hoef ik toch echt niet naar A'dam.
Zonde, je mist een hoop. Er wordt een hoop van Black Rose gespeeld, en het is waarschijnlijk de enige gelegenheid om een goeie live-versie van Do Anything You Want To Do te horen.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 29-04-2004 22:48 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Hm, A'dam is toch net iets te ver om voor mij. Jammer, want ik had het op zich graag willen zien.

Touché, pussycat!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com