|
Auteur: |
|
|
Kom ff kijken, maak je nog eens wat anders mee! Vrijdag 4 juni in de dB's, Utrecht, Cartesiusweg. Maak je nog eens wat mee behalve die slome metal festen! De flyer staat op www.blerbitch.drink.to [titel aangepast] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 29-04-2004 1:29] |
|
COncer? Sterf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Apelul! Kom nou maar kijken, zie 's wat anders! |
|
ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat de ZM-Gestapo gaat optreden Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Zorry voor mij taalgebruik beste vaste klanten van dit forum. Groeten. |
|
"Maak je eens wat anders mee" Wat anders als in.... |
|
Het buurtcentrum? |
|
"die slome metalfesten" Nu weet ik niet wat je daar precies mee bedoelt maar de metalfesten waar ik heen ga wordt over het algemeen alles behalve trage metal gespeeld. Is dit soms een gabberfeestje ofzo? |
|
Pffff, die dB's, daar ga ik echt nooit meer heen. Je kunt net zo goed in een stacaravan op de Vinkenslag gaan spelen, minstens net zo luxueus, makkelijker te vinden én een gezelliger omgeving. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wat vond je van Morbid Angel dan, om het ff negatief te houden...? |
|
quote: dB's is net verhuist! |
|
Ja, ik ben dan ook in de nieuwe dB's geweest, daar doelde ik ook op. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
|
Ben je zeker bij zo'n sloom metal concert geweest? Of speel jezelf in zo'n band? |
|
noem eens namen... |
|
Morbid Angel speelde behoorlijk brak iig! Misschien was je er in tilburg. Cephalic Carnage speelde iedereen weg |
|
gôh |
|
Ik ben even zo vrij geweest wat geluidsmateriaal van jullie site te beluisteren en dat materiaal geeft me nu niet echt veel reden richting Utreg te komen 4 juni. Dan was Morbid Angel (Nighttown in mijn geval) toch stukken beter.. |
|
Dus... [Muur-modus] Kreg nou Concer [/Muur-modus] |
|
quote:ban We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-04-2004 3:28] Je moeder. |
|
quote:gave punt We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
HoT aNd sTeAmY mOnKeY LoVe WAt KeWL.... KuZZiezzzz |
|
Ik ben van de partij! I am the 1%. |
Index / Concerten |