IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 'Bestaan' de volgende bands nog?
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-11-2001 11:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hailz.. vraag me van sommige bands wel eens af of ze uit elkaar zijn, dood zijn, of gewoon nog actief zijn maar al jaren niets hebben uitgebracht.. Vandaar dat ik er maar even een nieuw topic van maak, kan iedereen zijn 'lost bands' hier kwijt..

MYSTICUM: Naar mijn weten bestaat er alleen 'In the streams of inferno' .. verder weet ik dat ze in 1996 getoured hebben, dus toen bestonden ze nog.. Er ging enkele jaren geleden een gerucht op over een nieuw album 'Planet Satan' , maar dit was in een chatroom en ik heb hier verder nooit meer iets van gehoord. Iemand meer infO?

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 07-11-2001 13:43 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Dead things grow from deep inside...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-11-2001 16:53 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Thx 4 that.. Nu weet ik in ieder geval wat meer van Mysticum's geschiedenis.. hellaas staat hier ook niet veel meer dan 'nieuwe release ergens 1997, 'planet satan' .. maar toch bedankt..

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 07-11-2001 17:01 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Graag gedaan...

Er was niet veel over ze te vinden helaas.

Dead things grow from deep inside...

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-11-2001 17:02 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik had hier godverdomme een reactie gegeven en nu staat 'ie er niet bij! FUCK!

Maar goed, Mysticum is dus Noors? Dachten we altijd dat het Amerikaans was. Toch verkeerd. Hmm... Vinnie, [off-topic] ik vind dat je Diabolical Fullmoon Mysticism een keer goed moet schrijven! [/off-topic]

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-11-2001 21:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2001 17:02 schreef Vargen666 het volgende:
Ik had hier godverdomme een reactie gegeven en nu staat 'ie er niet bij! FUCK!

Maar goed, Mysticum is dus Noors? Dachten we altijd dat het Amerikaans was. Toch verkeerd. Hmm... Vinnie, [off-topic] ik vind dat je Diabolical Fullmoon Mysticism een keer goed moet schrijven! [/off-topic]

Aaargh.. ja .. zo'n gave albumtitel verdient meer respect.. .. Mysticum is Noors ja.. vrienden van Euronymous, ..

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-11-2001 21:18 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 7 november 2001 21:14 schreef Valorian666 het volgende:
Mysticum is Noors ja.. vrienden van Euronymous, ..
Zijn ze ook dood dan?

VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 08-11-2001 9:54 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

""MYSTICUM: Naar mijn weten bestaat er alleen 'In the streams of inferno' .. verder weet ik dat ze in 1996 getoured hebben, dus toen bestonden ze nog.. Er ging enkele jaren geleden een gerucht op over een nieuw album 'Planet Satan' , maar dit was in een chatroom en ik heb hier verder nooit meer iets van gehoord. Iemand meer infO? ""

ze zijn noioit gestopt.. maar waarschijnklijk zal er ook niks meer uitkomen..

ze interesseeren zich er neit meer voor... het kan ze gestolen worden.. ze gaan liever drugsgebruiken ipv herrie maken...

Heaven, once so proud, look as it comes down

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-11-2001 14:01 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2001 9:54 schreef VUIG het volgende:

ze interesseeren zich er neit meer voor... het kan ze gestolen worden.. ze gaan liever
drugsgebruiken ipv herrie maken...

Hehehe.. 'In the streams..' klonk anders ook al heel psycho/drugs influenced...

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com