|
Auteur: |
|
|
Dead things grow from deep inside... |
|
Thx 4 that.. Nu weet ik in ieder geval wat meer van Mysticum's geschiedenis.. hellaas staat hier ook niet veel meer dan 'nieuwe release ergens 1997, 'planet satan' .. maar toch bedankt.. |
|
Graag gedaan... Er was niet veel over ze te vinden helaas. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik had hier godverdomme een reactie gegeven en nu staat 'ie er niet bij! FUCK! Maar goed, Mysticum is dus Noors? Dachten we altijd dat het Amerikaans was. Toch verkeerd. Hmm... Vinnie, [off-topic] ik vind dat je Diabolical Fullmoon Mysticism een keer goed moet schrijven! [/off-topic] |
|
quote: Aaargh.. ja .. zo'n gave albumtitel verdient meer respect.. .. Mysticum is Noors ja.. vrienden van Euronymous, .. |
|
quote:Zijn ze ook dood dan? |
|
""MYSTICUM: Naar mijn weten bestaat er alleen 'In the streams of inferno' .. verder weet ik dat ze in 1996 getoured hebben, dus toen bestonden ze nog.. Er ging enkele jaren geleden een gerucht op over een nieuw album 'Planet Satan' , maar dit was in een chatroom en ik heb hier verder nooit meer iets van gehoord. Iemand meer infO? "" ze zijn noioit gestopt.. maar waarschijnklijk zal er ook niks meer uitkomen.. ze interesseeren zich er neit meer voor... het kan ze gestolen worden.. ze gaan liever drugsgebruiken ipv herrie maken... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Hehehe.. 'In the streams..' klonk anders ook al heel psycho/drugs influenced... |
Index / Heavy Metal |