|
Auteur: |
|
|
8 mei @ Bachelorclub, Ell: DESENSITISED ENGINE OF PAIN MORNING start : 21 u entree gratis [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 01-05-2004 11:20] |
|
zingt wilbert al? |
|
quote: Yes! Eerste optreden met hem. |
|
Probeer te komen. Ell ligt trouwens bij Weert meen ik me nog te kunnen herinneren van een ander concert. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Dat wordt weer een feestje |
|
quote:Ah, das mooi, als het vlakbij Weert is (en het is te fietsen) dan is er kans dat ik ook nog langs kom Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: jammer dat ik daar niet bij kan zijn! ze moeten binnenkort hier eens in de buurt gaan spelen. met collision bijvoorbeeld, kan ik die meteen ook even zien! |
|
En wij jouw ! |
|
heb WilB anders donderdag nog gezien |
|
quote: goed idee... een leuk grind/death avondje in de willemeen? |
|
quote: vind ik van wel eigenlijk, maar volgens mij gebeurd er niet meer zoveel tot aan de zomerstop. ik zal iig meteen even een mailtje sturen!! |
|
ah, gezellig. heb ik wilbert ook gelijk in actie gezien. |
|
in Ittervoort zal WilB een nummertje meebulderen bij Engine of Pain |
|
ja, maar ik moet nog even kijken, en als we gaan, gaan we pas rond 6 uur. ik geef roel wel wat centjes mee voor jullie demo. |
|
Engine of Pain viert zaterdag dat we 1 jaar bezig zijn met de band |
|
nu al 1 jaar? wow... |
|
Weet iemand toevallig hoe je vanaf station Weert het makkelijkst bij de Bachelorclub kan komen? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Wij zijn er ook vanavond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hoe kom ik daar? Als ik dat weet ben ik er ook Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Mies, ik kom niet vanavond. Ik ga uit eten |
|
Argh, ik ga NU met de trein, tot vanavond (als ik de weg niet kwijt raak of in de Triangel zit ) Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Stopt er dan een trein in Ell? |
|
The Bacholerclub [beter bekend als "Bie Tjeu"], staat in mijn ogen bekend als een honk voor kansloze alko's... |
|
... bachelorclub ... |
|
quote:wij voelen ons dan ook heel erg thuis daar |
Index / Concerten |