IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Charon
lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 01-05-2004 14:29 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

verrassenderwijs nog geen topic over deze Finse band kunnen vinden... echt een aanrader voor liefhebbers van Sentenced en HIM, vooral de laatste CD (The Dying Daylights) is goed. Check it out!

[Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 21-11-2004 15:43]

no text supplied

White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 04-05-2004 16:14 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Ik heb Sorrowburn (promo-versie) en Tearstaines liggen en het album daarna geluisterd.
Ik vind het redelijk goede muziek (zitten echt heerlijke nummers tussen), maar zeker niet hemelbestormend.
Bovendien blijven ze bij iedere release, naar mijn mening, maar een beetje hetzelfde doen (doet Maiden ook, maar het repetoire van Maiden kent zowiezo meer af-en tempowisseling en meer experimenteerdrift(!) dan Charon).
Er verandert te weinig, behalve het accent van de zanger en de productie, om mijn aandacht bij deze band te houden.

Hun laatste plaat (Daying Daylights) heb ik echter nog niet gehoord, maar vraag ik me af, is deze essentieel anders en stappen ze ermee uit de schaduw van het na-Amokse Sentenced (die ik nog steeds beter vindt dan Charon, hoewel ze op hun laatste album wel een beetje erg op safe speelden, ze moeten gewoon North From Here element trasplanteren in hun huidige sound )?

zo, genoeg ge-typed

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-05-2004 16:19 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb zelf Tearstained en ik snap nog steeds niet waarom ik dat ding ooit gekocht heb... Ik vind er echt helemaal niks aan.
(Was nog in het tijdperk dat ik nog wel eens een gokje nam door een cd te kopen zonder 'm vantevoren te beluisteren, maar dat heb ik daarna gelijk afgeleerd...)

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 04-05-2004 16:20 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik heb ze gezien in het voorprogramma van Nightwish, maar ik vond er nier veel aan.

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 20-11-2004 22:40 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik zag hun 2e plaat Downhearted liggen voor enkele euro's. Opzich lekkere, solide muziek maar het wil nergens bijzonder worden. maar zo te lezen is hun laatste plaat een stuk beter?

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 21-11-2004 15:43 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

in het begin wist dat ding wel te overtuigen ja, maar qua duurzaamheid valt het toch tegen. beetje overschat door mij

no text supplied

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-06-2006 20:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Mak affaire dit Charon. Loom gezang, inspiratieloze Studio Brussel pseudo-metalrock.
Afrader

signature

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 16-06-2006 20:41 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

voor liefhebber van HIM. Hmmm.... ik weet ineens van welke band ik nu dus heel er vandaan moet blijven! HIM? Ik krijg er jeuk van.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-06-2006 20:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het lijkt meer op Poisonblack (die ik wel apprecieer) en Sentenced (killing me, killing you) maar een zwakke lamlendige poging dan

signature

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com