|
Auteur: |
|
|
Ik heb Sorrowburn (promo-versie) en Tearstaines liggen en het album daarna geluisterd. Ik vind het redelijk goede muziek (zitten echt heerlijke nummers tussen), maar zeker niet hemelbestormend. Bovendien blijven ze bij iedere release, naar mijn mening, maar een beetje hetzelfde doen (doet Maiden ook, maar het repetoire van Maiden kent zowiezo meer af-en tempowisseling en meer experimenteerdrift(!) dan Charon). Er verandert te weinig, behalve het accent van de zanger en de productie, om mijn aandacht bij deze band te houden. Hun laatste plaat (Daying Daylights) heb ik echter nog niet gehoord, maar vraag ik me af, is deze essentieel anders en stappen ze ermee uit de schaduw van het na-Amokse Sentenced (die ik nog steeds beter vindt dan Charon, hoewel ze op hun laatste album wel een beetje erg op safe speelden, ze moeten gewoon North From Here element trasplanteren in hun huidige sound )? zo, genoeg ge-typed ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ik heb zelf Tearstained en ik snap nog steeds niet waarom ik dat ding ooit gekocht heb... Ik vind er echt helemaal niks aan. (Was nog in het tijdperk dat ik nog wel eens een gokje nam door een cd te kopen zonder 'm vantevoren te beluisteren, maar dat heb ik daarna gelijk afgeleerd...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb ze gezien in het voorprogramma van Nightwish, maar ik vond er nier veel aan. |
|
Ik zag hun 2e plaat Downhearted liggen voor enkele euro's. Opzich lekkere, solide muziek maar het wil nergens bijzonder worden. maar zo te lezen is hun laatste plaat een stuk beter? |
|
in het begin wist dat ding wel te overtuigen ja, maar qua duurzaamheid valt het toch tegen. beetje overschat door mij no text supplied |
|
Mak affaire dit Charon. Loom gezang, inspiratieloze Studio Brussel pseudo-metalrock. Afrader signature |
|
voor liefhebber van HIM. Hmmm.... ik weet ineens van welke band ik nu dus heel er vandaan moet blijven! HIM? Ik krijg er jeuk van. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
het lijkt meer op Poisonblack (die ik wel apprecieer) en Sentenced (killing me, killing you) maar een zwakke lamlendige poging dan signature |
Index / Heavy Metal |