|
Auteur: |
|
|
Ga dan maar een beetje vooraan proberen te staan. Het geluid in Ahoy is gewoon ronduit KUT.Als je vooraan staat hoor je tenminste nog wat.... |
|
Mijn ervaring bij Dream Theater was dat het geluid erg HARD en vooral heel zuiver was. Echt top! no text supplied |
|
M'n laatste keer was bij Sepultara ( nog met Max, Fuck wat lijkt dat al weer LANG geleden...ik voel me oud ) En toen was het geluid echt zwaar bagger. Ook bij Slayer en Machine Head in Ahoy was het geluid niet om aan te horen. Nee, in Ahoy heb ik echt nooit mazzel gehad met een goed geluid...Maar het bier was er altijd ok en dat vergoed veel. |
|
hoop dat het beter is dan het sportpaleis in antwerpen.onwaarschijnelijk slecht.gelukkig komt daar niet veel goeds. maar net als dream theater zal rush wel een optimaal geluid brengen. |
|
quote:pfff. Met zulke muziek is dat bijna onmogelijk.... |
|
1 keer in Ahoy geweest... was met Bryan adams, in '97. geluid was (te) hard in 't begin maar dat werd later beter. ja ik weet 't nog steeds |
|
quote: Inderdaad, maar ik stond dan redelijk vooraan, van iemand die op de tribune zat hoorde ik een negatiever verhaal. |
|
K U T alle convcerten die ik er ooit gezien heb (ZZ Top, Slayer, Black Sabbath) allemaal bout... |
|
Iron Maiden 1999 klonk anders perfect (afgezien van de eerste 2 nummers maar dat had te maken met een lamlul die bier over het mengpaneel gooide) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
achteraan--> onzettende galm helemaal vooraan--> wel oke |
|
quote:Ik wil maar zeggen. |
|
quote: Dat was toen een super gaaf concert, kwam dicht bij de perfectie in de buurt. En Megadeth speelde toen ook een vrij vermakelijke set. Do androids dream of electric sheep? |
|
Ik heb: Iron Maiden & Megadeth Kiss Dream Theater 2x in de Ahoy gezien, en tot nu toe altijd puik geluid gehad. Zolang je maar redelijk vooraan staat heb je niets te klagen. Tenzij de band heel erg lelijk is natuurlijk... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Index / Concerten |