|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie komt er? Met Drowning (FR death) Prijs nog onbekent. [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 02-05-2004 7:52] |
|
Jezus, wat denk je nou ??? Natuurlijk ben ik d'r bij !!!!Weer eens lekker even moshen !!!( als ze echt komen dan natuurlijk !!! ) |
|
KUT exames |
|
Ik ga ze de 20ste al zien in de 013 |
|
Ik ga ze in ieder geval zien in 013. Misschien dat ik ook nog naar de Baroeg ga, maar dat hangt van mijn portemonnee af. |
|
Dan zit iedereeen natuurlijk al op Wâldrock. |
|
moeten ze daar ook maar even spelen... None of us are saints - Albert Fish |
|
Lijkt mij een goed plan. |
|
ik zou er graag heen willen, maar ik denk niet dat et gaat lukken Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Ik denk dat ik hier ook wel bij ben |
|
Oh ja best, daar ben ik wel bij Doe mij maar MF! |
|
|
|
|
|
ik ben er !!!! Drowning!! |
|
vette flyer |
|
Vette bands ook. Hehehe... |
|
Ze zouden ook in de 013 komen, maar dat is afgelast. Ze zeiden dat de hele europese tournee is afgelast. |
|
Meneer Grafdelver Is dat waar wat metaljan zegt ? |
|
Misery Index Waarom is dit afgelast? Jullie hadden deze bands toe kunnen voegen aan het hardcore event. Karim 19-5-2004 Hallo Karim, De afgelasting van Misery Index en co heeft niks met het Midsummer Hardcore Event te maken. De Europese tournee is afgelast om een logistieke reden. Met vriendelijke groet, Gertjan Vandenblink 013 programma & marketing ---------------------------- Dit stond op de 013-site. Mooi klote dus! |
|
AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGHHHHHHH Godverdomme !! Maar dat betreft enkel die kutzaal van 013 en daar ga ik uit principe al niet heen......hopelijk gaat er wel een aparte gig door in Baroeg is al vaker gebeurd...Hoorde trouwens een tijd geleden een of ander vaag gerucht dat 013 in de geld problemen zat ? |
|
Ach, we zullen wel zien. |
|
quote: Het gaat inderdaad niet door. GODVERDOMME! |
|
|
|
Hele tour gaat niet door. *zucht* |
|
godverdegodverdegodver. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |