|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
praktische info --------- aanvang: 20.00 uur deur dicht: 01.00 uur eindtijd: 05.00 uur (daarna nazit in de kroeg met muziek) Het adres: --------- Wolwêze Noordvliet 7a Leeuwarden http://www.wolweze.nl goedkoop bier maakt veel plezier [Dit bericht is gewijzigd door TwiggY op 02-05-2004 22:39] |
|
Hmm, misschien maar even kijken.. Will there ever be a better icon than myself? |
|
Het belooft een super avond te worden. en dat voor maar 3 euro. (en bier voor maar 1 euro) |
|
amsterdammers !? Will there ever be a better icon than myself? |
|
hmmm blood i bleed is dat niet de nieuwe band van my minds mine? denk wel dat ik er ben al is de wolweze GFA wel lekker goedkoop Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Leuke poster, ben jammer genoeg niet aanwezig ivm tour. |
|
quote: Blood I Bleed is idd met ex-leden van My Minds Mine. GFA ??? de wolwêze is super goedkoop dacht ik zo |
|
quote:-off-topic- De Twiggy van WGT 2004? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: I'm your man! |
|
quote: Gien Flikker An Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ehjuuh wat soest do nou uh? Komme die Putrid gast'n speule, is de saal weer niet goed uh... Trouwens uh, PutrId Remnants met de I van Interne spontane ontbranding. uh... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
11 Juni gaat meer beuken: I.N.R.I. Salacious Gods DSK (F) Mortuary I.O.D. Putrid Remnants In de Gloppe te Leeuwarden. |
|
quote:krijg kanker salacious gods is gay en keyboard We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
beetje aardig voor die jongens he |
|
quote:dacht dat die lui gien keyboard meer gebrûkte uh Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: I.N.R.I is wel stoer :D tukker power!! |
|
cerebral tumor, drenthe deathgrind power grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
Tijd dat Hatred daar eens een keer komt spelen!! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Is ook zo, al een hele tijd niet meer. |
|
quote: HgarrothwulfF loopt een beetje achter de feiten aan.. 11.45: restate my assumptions |
|
Ja, precies, Salacious Gods zijn al een hele tijd weer bikkels. Spuit 11 geeft ook spermatsiis zie ik wel weer. Als Intestterror maar niet komt te klungelen dan vind ik alles best. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
b b b b b b bobby... bek houden of ik smeer je bek vol met spermatsjiiiiiiiiisss Striem'n op de pokkel 1227 |
|
Van een goed jaar mag ik hopen. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Hij is nog jong, dus niet al te belegen. |
|
Ik kom ook wel ff langs, al was het alleen maar om Asunder te checken. melodieuze metal met een vleugje core. hatsekitidelidokie |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |