|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
maar, dan is het de halve finale van de metalbattle in groningen... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Vette shit Sjoerd! |
|
Thx Michiel! Kick ass, zo vaak speelt Monstrosity niet, dus een cvltig mag ik wel zeggen. |
|
Dat zonder meer. Best een heerschend gevoel om in het voorprogramma van een van de betere bands binnen je eigen genre te staan.. Eens zien of Sint Financius me gunstig gezind is dit weekend want dit lijkt me toch wel wat. |
|
Helaas zit onze g-lijst al vol. Zou tof zijn als je erbij bent, Judgemanz. [Dit bericht is gewijzigd door Iron Jack Rackham op 03-05-2004 14:09] |
|
Gastenlijsten zijn dan ook voor belangrijke mensen he. Daar reken ik mezelf nog niet al te snel toe. Hoeveel is de damage eigenlijk? Kan ik eens effe gaan rekenen wat het me ongeveer gaat kosten inclusief treinreis en de nodige flessen Hertog Jan. |
|
Ik kan je uiteraard wel een biertje aanbieden hehehe. Entree is 8 hoero. |
|
MONSTROSITYYYYYYYYYYY!!!!!!! fukking count me in!!! ik ben er!!! |
|
Vrijdag is Monstrosity al te zien in Scum Katwijk Als je daar heen gaat kun je de volgende dag ook nog naar het Rotterdam Deathfest. Bovendien is Scum een veel cvltiger zaal natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 04-05-2004 14:56] This is Zodiac speaking... |
|
Dat wordt helemaal geen Monstrosity, de heren hebben de tour gecancelled. Jammer dan. |
|
ja daar was ik dus ook al achter gvd kut kut kut |
|
quote: leuk man, al die last minute afgelastingen |
|
ja en dan te bedenken dat het vanwege geldgebrek is... vind ik helemaal een stomme reden. Gisteren was het laatste optreden gewoon nog. |
|
uhm, da's altijd de reden tenzij de drummer weer eens bezopen uit de tourbus pleurt en zijn vingerkootje verrekt........ik begrijp het niet echt. meestal zijn die bandjes best aan de prijs.... |
|
slecht management |
|
quote: ...my ass. En maar denken 'oh oh wat zijn we zielig'. En wie heeft het nakijken, de zalen en alle mensen die de bands graag hadden willen zien! |
|
my ass, als in er is wel goed management? Als een tour niet loopt dan doet iemand iets fout, en aangezien de tourmanager voor de tour verantwoordelijk is, en de band er alleen maar naar hoeft te luisteren en moet spelen........tja Hoe goed een "product" ook is, zonder goed management zal het nooit iets worden. |
|
natuurlijk moet het slecht management zijn, maar we hebben het hier niet over bandjes die aan hun eerste tourtje bezig zijn. Ik verbaas me soms over het oeverloze amateurisme, als een band als The Crown een tourtje de kop kost, tja dan....... |
|
quote: Daar heeft de TMDC WordFuhrer een heel mooi stukje over geschreven geloof ik |
|
ja, maar zo'n leuk stukje vond ik het niet. |
|
het is niet leuk als een van je favo bands een beetje "dom met geld" is. Maarja, ik als sp er kan natuurlijk wel zeggen: meer subsidie, maar ze zullen zichzelf misschien wat serieuzer moeten gaan nemen, en zich niet een "we gaan zuipen in Europa" houding aan moeten meten. maargoed, ik ben slechts 1 keer mee op tour geweest, en die was binnen nederland....(edit: niet met monstrosity natuurlijk haha) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 05-05-2004 21:02] |
|
Nog nooit wat van gehoord van Monstrosity...Welke cd's zijn aanraders ?? |
|
Imperial Doom |
|
1 cd maar als aanrader ?? Is het dan zo een slechte band of ken je die cd als enige ? |
|
disco: HORROR INFINITY Demo, 1991 Burden Of Evil Single, 1992 Darkest Dream Single, 1992 Imperial Doom Full-length, 1992 Monstrosity Demo, 1994 Millenium Full-length, 1996 In Dark Purity Full-length, 1999 Enslaving The Masses Best of/Compilation, 2001 Live Extreme Brazilian - Tour 2002 Live album, 2003 Rise To Power Full-length, 2003 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |