|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Okeej dan ...ik iig wel ff een kijkje nemen hehehe |
|
Arhg... 4 juni zit ik reeds gebonden aan een famillie-evenement .. misschien willen ze wel mee |
|
quote: ha ha gezellig! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Loopt Naut (of is het Nout?) eigenlijk nog altijd rond in Rockefeller? |
|
dan kan ik niet Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
Yep, het is Nout en hij loopt er nog steeds rond. Wat is Mortal Form eigenlijk veur 'n band? Ik kom trouwens sowieso wel even kijken. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: ja dat is deathmetal uit Arnhem. we hebben met Cremation ook wel eens met hun gespeeld. website: http://mortalform.ssfw.com/main.php "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
....een bende met lekkere mannen die een goeie bak metaal maken |
|
quote: kom jij ook eigenlijk "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: quote: hehe, wat lullen jullie lekker langs elkaar heen. normaal gesproken kom ik ook even koekeloeren. flesjes bier, mjam. Oud Vuil. |
|
Doen jullie trouwens bij alle concerten van Vader de komende maanden in NL het voorprogramma (inc dronten)? Of alleen Doornroosje? |
|
... nou zou wel tof zijn, maar voor zover ik weet spelen we alleen in Doornroosje. |
|
quote: ..Ik wel en jij? |
|
hoe vordert het eigenlijk met die paaldanseres die jij zou regelen? [Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 15-05-2004 10:33] "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Ik dacht dat je zo'n hekel had aan een paal bij het podium (forum konninginenacht-Arnhem)? Het lijkt me niet handig om zo'n huppelk*t op het podium te laten springen, die met d'r haren aan je stemmechnieken blijft vastzitten. Of is dat juist de bedoeling en bedoel je met 'paal' wat anders....? |
|
kortom jij wilt niet omdat je lang haar hebt? a toe nou leek me net zo leuk jou in een GoD pakje over het podium te zien huppelen |
|
a) Huppelen? Dat gaat niet goed met bier in je handen. b) Mijn leren broek en laarsen zitten inmiddels zo strak dat dit soort bewegingen uitgesloten is. |
|
dan doe je ze toch uit |
|
Euh, Joost... weet jij iets wat wij niet weten? Een echte die-hard fan vraagt tegenwoordig geen handtekening meer... Out/Into the body! [Dit bericht is gewijzigd door Damnation op 16-05-2004 22:47] |
|
ik wist dat ik veel gedronken had die dag, maar dit kan ik me toch echt niet meer herinneren "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
...zozo... zo zie je maar weer...te veel maakt meer kapot dan je lief is! |
|
quote: Hmmmmmmmmmmm "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
...mooie flyer Joost |
|
Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
op de death by dawn site staan niet fotogeshopte foto's van martin en joost maar met die van damnation en de heer van drunen....damnation kijkt toch een beetje verliefd naar heer van drunen..... on topic met de fiets naar de rokkeveller!!... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |