|
Auteur: |
|
|
Iemand bekend met deze progressive metalband? Ik heb van een vriend de CD "Underworld" gekregen en ik ben behoorlijk onder de indruk... zeker een aanrader voor liefhebbers van Symphony X. website met mp3 samples: http://membres.lycos.fr/dadagio/accueil.htm [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 05-05-2004 17:23] no text supplied |
|
Ik heb hun twee platen. Erg aardige lui, supergitarist. 'Underworld' was de progschijf van 2003! Wat ik er van vond: http://www.metalfan.nl/reviews.php?op=showcontent&id=817 En mensen die beweren dat ze van prog houden en deze band niet kennen: schaam u! Do androids dream of electric sheep? |
|
geweldige band vooral die pianostukjes vind ik geweldig |
|
En niet te vergeten onze Neerlandsche Dirk Bruineberg (ex-elegy/concortium project) op drums. En wat speelt hij de pannen van het dak af zeg!!! Jammer dat hij er nu uit is gestapt... Ik heb overigens beide cd's: Sanctus Ignis (2001) Underworld (2003) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wat ik er van ken vind ik fantastisch! zo kan ie wel weer |
|
De MP3s doen het niet echt op die site? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
en ze spelen op ProgPower dit jaar www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Wie drumt er dan? Want Dirk was er toch uit??? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Geen idee, we zullen het zien. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
adagio ruleert !!!! underworld vint ik egt de beste plaat ooit uitgebracht MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
quote:....vind....echt..... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: niemand is perfect MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
|
|
adagio... niet wild van , jaja neo-toestanden en progje hier en daar. Maar echt touchy touchy doet het niet. signature |
|
Kijken of die toetsenist nou wel zijn eigen keyboards meeneemt |
Index / Heavy Metal |