|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nu verkrijgbaar via HDG-distribution: de laatste exemplaren van deze dubbel split 7"ep in klaphoes.De split is getiteld Uberthrash en bevat nummers van 4 bovengenoemde Noorse thrash bands. Verder nu eindelijk verkrijgbaar: de nieuwe Audiopain getiteld "The Traumatizer" exclusief via HDG-distribution hier in west Europa.Lekkere ranzige vette oldschool blackthrash met in de gelederen de oude jarenlange gitaarroadie van Mayhem. Voor info en prijzen: marcelbanziger@hotmail.com Van de cd zijn er genoeg te krijgen,van de dubbel split ep zijn nu nog slechts 7 stuks over. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bestaat Infernö nog joh? Samen met Gehennah was ik die eigenlijk totaal uit het oog verloren. Behoorlijke leuke beerthrash met geweldige titels als "say hello to mr. Fist". Van Gehennah kreeg ik laatst ook nog een teken van leven. Leuk om te weten dat Infernö ook nog ronddwaalt. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
'say hello to mr fist' stond op ons verlanglijstje om te coveren.. |
|
quote: Stond? Het getuigt van goede smaak hehe. Terug erop! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
tja, t was neit te coveren omdat t refrein dan onverstaanbaar werd... |
|
Inferno is een leuke thrash ripoff, ik heb er nog ergens 2 LP's van....halverwege de jaren 90 ofzo... |
|
Marcel, Leg een exemplaar voor mij appart a.u.b.! |
|
Audiopain is dat die band van Martin Walkyier met die gozer van Immortal?? hoe klinkt dat is het een beetje thrashy?? |
|
quote: Ongelooflijk Thrashy! Klinkt als Aura Noir, en nu en dan beter zelf. Je kan me de bout hachelen! |
|
misschien eens uitchecken...al vind ik de black metal invloeden zoals bij Aura Noir erg storend. |
|
quote:Okidoki Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Nee,niemand van Immortal heeft ooit in Audiopain gespeeld.Martin heeft alleen 1 optreden mee gedaan in Oslo bij wijze van releaseparty van die dubbelsingle. Het klinkt als ouderwetse lekkere thrash (black invloeden zijn zoals bij Aura Noir hoewel in mindere mate). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik heb er spijt van dat ik Uberthrash 1 niet heb gekocht want godverdomme wat is die "Thrash metal dogs of Hell" een enorm goede EP. allekristus [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-03-2005 16:25] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
het doet me echt aan hele ouwe vette thrash zoals Onslaught en aanverwanten denken, super Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ik heb er nog 1 liggen van iemand die zijn bestelling na ruim 3 maanden nog niet heeft betaald en ook niet meer reageert op mailtjes. Dus laat maar iets weten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vanaf mandag 28 maart bij mij verkrijgbaar: Überthrash II dubbel split 7"ep met wederom exclusieve nummers van Audiopain, Infernö, Aura Noir en Nocturnal Breed. Deze release is gelimiteerd tot 1000 stuks waarvan de helft in Amerika terecht komt. Aangezien er vele pre-orders zijn is het snel wezen voor geinteresseerden. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 15-03-2005 19:53] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:vet, 15 euro toch? ik reserveer ook vast deel2. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Okidokie [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 15-03-2005 20:04] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
leg er voor mij ook maar een opzij! |
|
Nieuw: Überthrash II dubbel gatefold 7"ep met exclusieve tracks van Audiopain, Aura Noir, Nocturnal Breed en Infernö Wegens drukke voorverkoop nog slechts enkelen verkrijgbaar. Prijs 15 euro incl. verzendkosten. Reserveringen en/of info: marcelbanziger@hotmail.com www.hdgdistribution.cjb.net Audiopain-Revel in desecration wederom leverbaar. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gelukkig heb ik m'n Uberthrash 2 ep gereserveerd staan !!!!! Hey Hub vandaag zijn je resterende euros op de post gegaan !Enig idee waar je die eerste Uberthrash ep nog compleet zou kunnen krijgen ? Fuck the world and fuck you |
|
maandag komen die 2 uberthrashers mijn kant op, dat wordt weer bangen in de huiskamer joehoe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
@mental: denk niet dat je die Überthrash I nog snel ergens tegenkomt. Heb er laatst nog 1 van eigenaar zien wisselen voor 40 euro De enige die er misschien nog 1 heeft zou Aftermath records kunnen zijn --> www.aftermath-music.com [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-04-2005 10:03] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dit klinkt interessant. Van het hele rijtje vind ik alleen Nocturnal breed wat minder. Verder begin ik de laatste tijd steeds meer naar dit soort muziek te luisteren. Bands als Absu, Sacroma Inc. en Zarathustra doen het ook goed bij mij. Ik heb alleen altijd gedacht dat Inferno ongeveer dezelfde muziek maakte als The Hellacopters of iets dergelijks I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nee, Infernö lijkt helemaal niet op The Hellacopters hehehe. Is gewoon old school thrash met een idioot als zanger. Nooit zo'n maniac op het podium gezien als hem (en dan te bedenken dat zijn vader hoofd van de nationale bank in Noorwegen is...wat zal 'ie trots zijn op zoonlief ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |