IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Audiopain/Aura Noir/Infernö/Nocturnal Breed Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-05-2004 20:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nu verkrijgbaar via HDG-distribution: de laatste exemplaren van deze dubbel split 7"ep in klaphoes.De split is getiteld Uberthrash en bevat nummers van 4 bovengenoemde Noorse thrash bands.

Verder nu eindelijk verkrijgbaar: de nieuwe Audiopain getiteld "The Traumatizer" exclusief via HDG-distribution hier in west Europa.Lekkere ranzige vette oldschool blackthrash met in de gelederen de oude jarenlange gitaarroadie van Mayhem.

Voor info en prijzen: marcelbanziger@hotmail.com

Van de cd zijn er genoeg te krijgen,van de dubbel split ep zijn nu nog slechts 7 stuks over.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 05-05-2004 21:55 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Bestaat Infernö nog joh? Samen met Gehennah was ik die eigenlijk totaal uit het oog verloren. Behoorlijke leuke beerthrash met geweldige titels als "say hello to mr. Fist". Van Gehennah kreeg ik laatst ook nog een teken van leven. Leuk om te weten dat Infernö ook nog ronddwaalt.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 05-05-2004 23:21 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

'say hello to mr fist' stond op ons verlanglijstje om te coveren..

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 05-05-2004 23:40 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 5 mei 2004 23:21 schreef collision-tammi het volgende:
'say hello to mr fist' stond op ons verlanglijstje om te coveren..

Stond? Het getuigt van goede smaak hehe. Terug erop!

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 05-05-2004 23:51 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

tja, t was neit te coveren omdat t refrein dan onverstaanbaar werd...

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 06-05-2004 7:52 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Inferno is een leuke thrash ripoff, ik heb er nog ergens 2 LP's van....halverwege de jaren 90 ofzo...

Hub de Gallier
Posted 06-05-2004 16:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Infernö heeft inderdaad 2 lp's uitgebracht te weten "Utter hell" en "Downtown Hades" en nu na jaren te hebben gewacht eindelijk weer een nieuw nummer
Ze hebben trouwens laatst in Oslo nog een geniaal bruut optreden afgeleverd samen met Audiopain,Nocturnal Breed en een eenmalig optreden van Audiopain met Martin Walkyer(ex-Skyclad) op zang.
Binnenkort komt ook een nieuwe live 7"ep van Aura Noir

ps. er zijn nog slechts 4 stuks over van de split dubbel ep.

metalmook
Usericon van metalmook
Posted 07-05-2004 8:32 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

Marcel, Leg een exemplaar voor mij appart a.u.b.!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 07-05-2004 11:02 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Audiopain is dat die band van Martin Walkyier met die gozer van Immortal?? hoe klinkt dat is het een beetje thrashy??

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 07-05-2004 11:33 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 7 mei 2004 11:02 schreef enforcer het volgende:
Audiopain ... hoe klinkt dat is het een beetje thrashy??

Ongelooflijk Thrashy! Klinkt als Aura Noir, en nu en dan beter zelf.

Je kan me de bout hachelen!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 07-05-2004 11:45 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

misschien eens uitchecken...al vind ik de black metal invloeden zoals bij Aura Noir erg storend.

Hub de Gallier
Posted 07-05-2004 14:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 8:32 schreef metalmook het volgende:
Marcel, Leg een exemplaar voor mij appart a.u.b.!
Okidoki

Hub de Gallier
Posted 07-05-2004 14:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 11:02 schreef enforcer het volgende:
Audiopain is dat die band van Martin Walkyier met die gozer van Immortal?? hoe klinkt dat is het een beetje thrashy??
Nee,niemand van Immortal heeft ooit in Audiopain gespeeld.Martin heeft alleen 1 optreden mee gedaan in Oslo bij wijze van releaseparty van die dubbelsingle.
Het klinkt als ouderwetse lekkere thrash (black invloeden zijn zoals bij Aura Noir hoewel in mindere mate).

spectre
Usericon van spectre
Posted 15-03-2005 16:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik heb er spijt van dat ik Uberthrash 1 niet heb gekocht want godverdomme wat is die "Thrash metal dogs of Hell" een enorm goede EP. allekristus

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-03-2005 16:25]

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

spectre
Usericon van spectre
Posted 15-03-2005 16:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

het doet me echt aan hele ouwe vette thrash zoals Onslaught en aanverwanten denken, super

Hub de Gallier
Posted 15-03-2005 17:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 16:18 schreef spectre het volgende:
ik heb er spijt van dat ik Uberthrash 1 niet heb gekocht want godverdomme wat is die "Thrash metal dogs of Hell" een enorm goede EP. allekristus
Ik heb er nog 1 liggen van iemand die zijn bestelling na ruim 3 maanden nog niet heeft betaald en ook niet meer reageert op mailtjes. Dus laat maar iets weten

Hub de Gallier
Posted 15-03-2005 17:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vanaf mandag 28 maart bij mij verkrijgbaar:
Überthrash II dubbel split 7"ep met wederom exclusieve nummers van Audiopain, Infernö, Aura Noir en Nocturnal Breed. Deze release is gelimiteerd tot 1000 stuks waarvan de helft in Amerika terecht komt. Aangezien er vele pre-orders zijn is het snel wezen voor geinteresseerden.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 15-03-2005 19:53]

spectre
Usericon van spectre
Posted 15-03-2005 19:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 17:39 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik heb er nog 1 liggen van iemand die zijn bestelling na ruim 3 maanden nog niet heeft betaald en ook niet meer reageert op mailtjes. Dus laat maar iets weten
vet, 15 euro toch? ik reserveer ook vast deel2.

Hub de Gallier
Posted 15-03-2005 20:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 19:33 schreef spectre het volgende:
vet, 15 euro toch? ik reserveer ook vast deel2.
Okidokie

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 15-03-2005 20:04]

metalmook
Usericon van metalmook
Posted 15-03-2005 23:05 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

leg er voor mij ook maar een opzij!

Hub de Gallier
Posted 16-04-2005 15:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nieuw: Überthrash II dubbel gatefold 7"ep met exclusieve tracks van Audiopain, Aura Noir, Nocturnal Breed en Infernö
Wegens drukke voorverkoop nog slechts enkelen verkrijgbaar. Prijs 15 euro incl. verzendkosten.
Reserveringen en/of info: marcelbanziger@hotmail.com www.hdgdistribution.cjb.net

Audiopain-Revel in desecration wederom leverbaar.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-04-2005 22:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Gelukkig heb ik m'n Uberthrash 2 ep gereserveerd staan !!!!! Hey Hub vandaag zijn je resterende euros op de post gegaan !Enig idee waar je die eerste Uberthrash ep nog compleet zou kunnen krijgen ?

Fuck the world and fuck you

spectre
Usericon van spectre
Posted 16-04-2005 22:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

maandag komen die 2 uberthrashers mijn kant op, dat wordt weer bangen in de huiskamer joehoe

Hub de Gallier
Posted 17-04-2005 10:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

@mental: denk niet dat je die Überthrash I nog snel ergens tegenkomt. Heb er laatst nog 1 van eigenaar zien wisselen voor 40 euro
De enige die er misschien nog 1 heeft zou Aftermath records kunnen zijn --> www.aftermath-music.com

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-04-2005 10:03]

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-04-2005 13:06 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Dit klinkt interessant. Van het hele rijtje vind ik alleen Nocturnal breed wat minder. Verder begin ik de laatste tijd steeds meer naar dit soort muziek te luisteren. Bands als Absu, Sacroma Inc. en Zarathustra doen het ook goed bij mij.

Ik heb alleen altijd gedacht dat Inferno ongeveer dezelfde muziek maakte als The Hellacopters of iets dergelijks

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Hub de Gallier
Posted 17-04-2005 13:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nee, Infernö lijkt helemaal niet op The Hellacopters hehehe. Is gewoon old school thrash met een idioot als zanger. Nooit zo'n maniac op het podium gezien als hem
(en dan te bedenken dat zijn vader hoofd van de nationale bank in Noorwegen is...wat zal 'ie trots zijn op zoonlief ).

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com