|
Auteur: |
|
|
Eerste liveshow van CHD in driekwart jaar. Met nieuwe setlist. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
wat een gave naam |
|
hehe, ja die naam heerscht hard Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ROFL! Vertel me a.j.b. dat "presenteerD" voor de gein zo bedoeld is!? Droevig. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 06-05-2004 2:35] |
|
quote:dat is een grapje idd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
kick Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik ben er wellicht Schel |
|
quote: en ik zeer waarschijnlijk ook Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
JAH!!! HET WORDT NAMELIJK VET KOEL!!! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Wordt in dat pakhuus breezer geschonken? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Helaas ben ik dan op graspop.. anders was ik wel ff langs gekomen. Inter faeces et urinam nascimur |
|
die zaal zal wel lekker vol komen, hehe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Yep.. dit zal een ongeevenaarde impuls zijn voor de economie van Silvolde .. |
|
alhoewel er weinig belangstelling zal zijn, moet gezegd worden dat de zaal erg goed is. Een mooi groot podium, goed geluid en de geluidsmensen zijn profesioneel. Jammer alleen dat het helemaal afgelegen ligt idd. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hebben jullie veel nieuwe nummers geschreven? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: 3 nieuwe die uitvoerbaar zijn! liggen er nog meer klaar! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote:yep, wordt weer een kort setje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: nu zal ik wel blind zijn.... |
|
quote:ik niet snap |
|
Ik heb gehoord dat je bestanden kan vervangen op het internet...maar misschien is dat ook maar een gerucht. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
hehe, idd... maarre nu Nederland moet spelen op zaterdag gaat het bezoekersaantal omlaag. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja dat was idd goed te merken, helaas |
Index / Concerten |