IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Russische Dutroux? Vorige pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-05-2004 23:01 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ophangen aan zijn ballen met een stevige zeemansknoop, en laten hangen!! Vervolgens regelmatig met een gloeiende ijzeren staaf zijn reet naar de zak helpen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 06-05-2004 23:03 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Executie topic aanmaken?


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 07-05-2004 0:02 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Wat een intelligente reacties hier zeg...

[Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 07-05-2004 0:22]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-05-2004 0:03 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 0:02 schreef ~Narsil het volgende:
Wat een intelligentie reacties hier zeg...


Dat viel mij ook al op.


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 07-05-2004 0:04 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 0:03 schreef Schaep het volgende:
Dat viel mij ook al op.




Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-05-2004 0:06 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

En iedereen denkt dat soortgelijke dingen nooit in Nederland zijn gebeurd?
Man, ik zie dagelijks een paar Nederlandse Dutroux'.
Daarmee wil ik dit niet bagatelliseren, maar wees er wel gvd realistisch in dat NL ook vol zit met dit soort mensen..


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-05-2004 0:07 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik postte dit omdat het nu wordt vergeleken met Dutroux, maar 25 jaar geleden zijn dit soort dingen ook al wel gebeurd..
Helaas zijn er al erg lang van die sicko's ..


..."Hate can only create more hate"...


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 07-05-2004 0:13 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 0:07 schreef Immortella het volgende:
Ik postte dit omdat het nu wordt vergeleken met Dutroux, maar 25 jaar geleden zijn dit soort dingen ook al wel gebeurd..
Helaas zijn er al erg lang van die sicko's ..


zo een zieke mensen zijn er altijd geweest, maar dit werd altijd de doofpot ingeduwd. Het is maar de laatste decennia dat dit niet meer zo kan.


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


nattedroom
yeah
Usericon van nattedroom
Posted 07-05-2004 0:16 by nattedroom Wijzig reactieProfiel van nattedroomQuote dit bericht

hmmm, evillientje loop niet zo uit je nekl te lullen, vroeger werd je openlijk opgehangen, eerst een paar dagen aan een schandpaal/blok genageld en daarna verbrandt...

iedereen die niet deed wat de massa mensen wilde, wat de bijbel wilde, kreeg dit recept tegen hun plaat gegooit

de laatste jaren hangt er juist een taboe op


moderators zijn je vrienden, vertrouw ze!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-05-2004 0:17 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 0:13 schreef EVILinetje het volgende:
zo een zieke mensen zijn er altijd geweest, maar dit werd altijd de doofpot ingeduwd. Het is maar de laatste decennia dat dit niet meer zo kan.


Mja, klopt wel. Waar ik werk zitten een aantal mensen die minstens net zo gruwelijke dingen hebben gedaan.. Dan denk ik; waarom heb ik nog nooit van die gast gehoord dan?
Maar tegenwoordig worden dit soort dingen inderdaad meer breed uitgemeten in de pers.


..."Hate can only create more hate"...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-05-2004 0:17 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 0:06 schreef Immortella het volgende:
En iedereen denkt dat soortgelijke dingen nooit in Nederland zijn gebeurd?
Man, ik zie dagelijks een paar Nederlandse Dutroux'.
Daarmee wil ik dit niet bagatelliseren, maar wees er wel gvd realistisch in dat NL ook vol zit met dit soort mensen..


Ook al zit Nederland vol met dit soort mensen, het blijft ziek, zo raar is het toch niet dat dit voor veel mensen schokkend is?

quote:
Op 7 mei 2004 0:07 schreef Immortella het volgende:
Ik postte dit omdat het nu wordt vergeleken met Dutroux, maar 25 jaar geleden zijn dit soort dingen ook al wel gebeurd..
Helaas zijn er al erg lang van die sicko's ..


Dat is waar, maar Dutroux is wel de bekendste dus ik vind deze vergelijking wel vrij logisch.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 07-05-2004 0:18]


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-05-2004 0:18 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 0:16 schreef nattedroom het volgende:
hmmm, evillientje loop niet zo uit je nekl te lullen, vroeger werd je openlijk opgehangen, eerst een paar dagen aan een schandpaal/blok genageld en daarna verbrandt...

iedereen die niet deed wat de massa mensen wilde, wat de bijbel wilde, kreeg dit recept tegen hun plaat gegooit

de laatste jaren hangt er juist een taboe op


Over welke tijd heb jij 't nu? 300 na Chr.?
Ze heeft wel gelijk, een paar tientallen jaren terug werd seksueel misbruik etc. vaak nog in de doofpot gestopt, de buitenwereld mocht er absoluut niets van weten.


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-05-2004 0:21 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 0:17 schreef Schaep het volgende:
Ook al zit Nederland vol met dit soort mensen, het blijft ziek, zo raar is het toch niet dat dit voor veel mensen schokkend is?

Dat is waar, maar Dutroux is wel de bekendste dus ik vind deze vergelijking wel vrij logisch.


Jawel, tuurlijk, heb je ook volledig gelijk in! Ik vind alleen dat er gedaan wordt (o.a. sterk door de pers) alsof Dutroux de enige sicko is, terwijl er al velen hem voor zijn gegaan. Mensen raken daardoor onwetend, dat dit soort sicko's bestaan (meer dan ze denken), daar hebben ze geen idee van.

Trouwens, tuurlijk is het logisch dat men geschokt is, dat was ik zelfs nog weer na het lezen/zien van 't stuk. En ik heb al behoorlijk wat gezien/gelezen..


..."Hate can only create more hate"...


nattedroom
yeah
Usericon van nattedroom
Posted 07-05-2004 0:22 by nattedroom Wijzig reactieProfiel van nattedroomQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 0:18 schreef Immortella het volgende:
Over welke tijd heb jij 't nu? 300 na Chr.?
Ze heeft wel gelijk, een paar tientallen jaren terug werd seksueel misbruik etc. vaak nog in de doofpot gestopt, de buitenwereld mocht er absoluut niets van weten.
ik heb het idd van daar ver voor ja

middeleeuwen enzo, duivelaanbidders, moordenaars, verkrachters, alchemisten, noem maar op

dit is niet een tegenwoordig probleem, dit is een universeel probleem, maakt niet uit welke tijd je hanteert


moderators zijn je vrienden, vertrouw ze!


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 07-05-2004 0:22 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 0:16 schreef nattedroom het volgende:
hmmm, evillientje loop niet zo uit je nekl te lullen, vroeger werd je openlijk opgehangen, eerst een paar dagen aan een schandpaal/blok genageld en daarna verbrandt...

iedereen die niet deed wat de massa mensen wilde, wat de bijbel wilde, kreeg dit recept tegen hun plaat gegooit

de laatste jaren hangt er juist een taboe op


voor diefstal, moord en dergelijke...
pedofilie werd in de doofpot gestopt, want wie werd daar schuldig aan bevonden?: de aanhangers van de Kerk. Ten tijde van de Grieken werden 'knapen' openlijk geprostitueerd--> hoe jonger, hoe liever. Want vanaf die gastjes in hun puberteit kwamen, was de lol eraf!


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-05-2004 0:25 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 0:21 schreef Immortella het volgende:
Jawel, tuurlijk, heb je ook volledig gelijk in! Ik vind alleen dat er gedaan wordt (o.a. sterk door de pers) alsof Dutroux de enige sicko is, terwijl er al velen hem voor zijn gegaan. Mensen raken daardoor onwetend, dat dit soort sicko's bestaan (meer dan ze denken), daar hebben ze geen idee van.

Trouwens, tuurlijk is het logisch dat men geschokt is, dat was ik zelfs nog weer na het lezen/zien van 't stuk. En ik heb al behoorlijk wat gezien/gelezen..


Dat is waar, als je alleen uitgaat van wat je op televisie ziet en hoort lijkt het alsof dit een uitzondering is.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-05-2004 0:40 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 0:25 schreef Schaep het volgende:
Dat is waar, als je alleen uitgaat van wat je op televisie ziet en hoort lijkt het alsof dit een uitzondering is.
Ja, eigenlijk willen we diep in ons hart allemaal het zelfde


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-05-2004 1:12 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 0:40 schreef Iskariot het volgende:
Ja, eigenlijk willen we diep in ons hart allemaal het zelfde


Nee, ik bedoel dat ik het met Immortella eens ben dat dit soort zaken vaker voorkomen dan veel mensen, mede door de media, denken.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen